ПОВЕЌЕ

    ПОРАДИ ПАДОТ НА ПРОДАЖБАТА: Најк ќе укине стотици работни места во обид да заштеди 2 милијарди долари

    Време зa читање: 4 минути

    Најк треба да укине стотици работни места, да ја поедностави својата палета на производи и да ја зголеми употребата на автоматизација како дел од обидите да заштеди 2 милијарди долари во трошоците во следните три години поради слабата продажба.

    Најавата доаѓа откако Nike соопшти дека продажбата се зголемила за само 1% до 13,4 милијарди долари во трите месеци до 30 ноември – или намалена за 1% откако ќе се отстрани влијанието на девизните курсеви. Сепак, профитните маржи се зголемија, па заработката се зголеми за 19% на 1,6 милијарди долари.

    Продажбата се зголеми во Кина, но падна во Европа и САД, со глобална продажба на брендот Converse на групацијата намален за 11%, додека продажбата на брендот Nike се зголеми за 1%.

    Проблемите, исто така, ја повлекоа цената на акциите на JD Sports, чии акции беа намалени за 5% во петокот наутро, и Frasers Group, сопственик на Sports Direct, каде акциите паднаа за 1% бидејќи инвеститорите забележаа слабото тргување за толку голем светски бренд.

    Најк ја намали перспективата за приходите и соопшти дека планира да ги намали трошоците за 2 милијарди долари во следните три години, бидејќи најголемиот светски производител на спортска облека предупреди на ублажување на побарувачката на потрошувачите, особено во Кина и Европа.

    Акциите на Nike паднаа за повеќе од 12 отсто во претпазарното тргување во петокот, откако во четвртокот објави план за реструктуирање. Компанијата очекува во тековниот квартал да има наплата пред оданочување од 400 до 450 милиони долари, главно поради трошоците за отпремнина.

    Извршните директори рекоа дека забележале „дифуркација“ во перформансите во текот на последниот квартал кој заврши на 30 ноември, со силна продажба околу големите потрошувачки празници, вклучително и црниот петок во Северна Америка и Денот на самците во Кина, но побавна од очекуваната побарувачка за периодите помеѓу нив.

    „Знаеме дека во вакво опкружување каде што потрошувачот е под притисок и има посилно промотивно опкружување, новоста е она што го предизвикува потрошувачот да дејствува“, рече Метју Френд, главен финансиски директор на Најк. Тој, исто така, посочи на „зголемените макроекономски ветрови“ во поголема Кина и Европа, Блискиот Исток и Африка.

    Тој рече дека во рамките на програмата на Nike од 2 милијарди долари „заштеди за да инвестираш“ ќе ја рационализира својата организација, ќе ги поедностави производите што ги нуди и ќе ја зголеми автоматизацијата. Но, тој предупреди дека промените може да бараат време за да се постигнат во обем.

    За својата фискална 2024 година, која завршува во мај, Најк очекува раст на приходите за цела година од „приближно 1 процент“, помал од претходните изгледи за средно едноцифрен раст.

    Нето приходот за изминатиот квартал од 1,6 милијарди долари ги надмина прогнозите на Волстрит, додека приходот од 13,4 милијарди долари беше во согласност со очекувањата на пазарот.

    Во текот на изминатите три години Nike претрпе неколку рунди на реструктуирање. Од 2020 година, промените вклучуваат концентрирана ревизија на нејзината внатрешна организација и забрзување на промената кон е-трговија, избегнувајќи ги „недиференцираните“ продавници на мало.

    Во текот на последниот квартал, Nike соопшти дека забележал поголем сообраќај во некои физички малопродажни продавници и побавна побарувачка во дигиталната продажба. Френд додаде дека Најк ќе ја намали понудата на некои од неговите популарни производи со цел да се фокусира на поновите лансирања.

    Главниот извршен директор Џон Донахо рече дека пример за побарувачка за нови производи може да се види во кошаркарската категорија, како што се чевлите за професионални спортисти, вклучувајќи ги Сабрина Јонеску од Њујорк Либерти и Леброн Џејмс од Лос Анџелес Лејкерс. На сличен начин, Nike експериментираше со нудење нови верзии на постоечки производи по различни цени, вклучително и женски хеланки.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично