Она што започна како шега, сега е реалност. „Теслакила“, алкохолен пијалок поддржан од една од најголемите автомобилски компании, сега е достапен за купување, иако за него се зборуваше уште во 2018 година, на 1 април, на Денот на шегата.
Шегата беше придружена со фотографија на лидерот на „Тесла“, Илон Маск, кој наводно се онесвести над своето возило, опкружена со шишиња „Теслакила“, додека потпишуваше барање за банкрот.
Овој мексикански пијалок, брендиран од „Тесла“, е направен од „планински и низински агави од одржлив извор“, што може да ја оправда неговата цена, бидејќи едно шише чини дури 250 американски долари. Покрај вкусот, има и уникатен дизајн на пакување: шишето е во форма на молња, изработено од рачно разнесено стакло.
Засега, купувањата можат да се направат само во некои држави во САД, а можете да нарачате најмногу две шишиња по нарачка. Маск не е единствената славна личност која се занимава со текила.
Традиционалниот мексикански пијалок го привлече вниманието и Џорд Клуни, па тој стана ко-основач на брендот „Касамигос“. Таа компанија сега наводно вреди милијарда долари.
За да ја направи „Теслакила“, Маск се здружи со гигантот „Носотрос Текила“, чиј најбаран производ се продава за 40 и 45 долари. Сепак, новиот „изум“ на Илон Маска, наводно, се разликува многу по квалитет, со тоа што се чува во буре направено од француски даб четири месеци пред да биде спакуван во шишиња.