ПОВЕЌЕ

    Huawei сериозно влегува во бизнисот со „паметни“ автомобили, ќе отвора нова фабрика

    Време зa читање: 4 минути

    Huawei постави посебна единица за паметни автомобили, што претставува уште еден чекор напред во плановите на кинескиот технолошки гигант да направи шмек во автомобилскиот свет. Компанијата ја инкорпорираше Shenzhen Yinwang Intelligent Technology Co Ltd во вторникот во јужниот кинески град Шенжен, каде што е седиштето на Huawei.

    Новата фирма е во целосна сопственост на Huawei и ќе се фокусира на „производство и продажба на интелигентни системи и опрема за автомобили“, според Tianyancha и Qichacha, два корпоративни даватели на податоци во Кина.

    Бизнисот има регистрирано почетен капитал од 1 милијарда јуани (околу 140,5 милиони долари) и ја дели истата адреса како и седиштето на Huawei, според давателите на податоци.

    Оваа вест претставува уште една пресвртница за Huawei, кој ги забрза своите автомобилски амбиции во изминатите три години.

    Кинеската групација првично го стекна своето име како технолошки и телекомуникациски гигант, продавајќи паметни телефони, потрошувачки уреди и мрежна опрема. Но, во последниве години тоа беше запрено од американските извозни ограничувања, што ја доведе компанијата во опашка. Во поново време, не ја крие својата амбиција да се врати.

    Во 2021 година, таа скокна во трката за електрични возила (EV), лансирајќи го своето прво возило на батерии.
    Минатата година, исто така, промовираше две нови возила со голема помпа во Кина, вклучително и нејзиниот прв електричен седан, Luxeed S7, дизајниран да се справи со Tesla на Илон Маск (TSLA).

    Потоа следеше декемвриското деби на Aito M9, електричен SUV наменет за купувачи од високата класа.

    Претставувањето се совпадна со лансирањето на својот прв електричен автомобил од кинескиот ривал Xiaomi, покажувајќи како конкуренцијата меѓу двете компании се прелеа во друг сектор.

    Новите возила се додадоа на преполниот автомобилски пазар во Кина, најголемиот во светот, кој доживеа ценовна војна во последните месеци поради жестоката конкуренција и високите залихи.

    Новиот бизнис на Huawei, сепак, се чини дека веќе доби голем поддржувач.

    Во ноември, подружница на Changan, кинески државен производител на автомобили, откри дека соработувала со Huawei за да формира нова компанија создадена за да обезбеди паметни системи за автомобили.

    Според поднесеното барање до берзата во Шенжен од Chongqing Changan Automobile Co, Huawei ќе ја основа фирмата, која ќе се фокусира на дигиталните платформи во автомобилот и другите автомобилски системи и компоненти.

    Changan планира да преземе удел до 40% во бизнисот, со што се надева дека ќе помогне да ги унапреди нејзините цели да стане транспортна компанија со ниска потрошувачка на јаглерод и технологија, се вели во поднесувањето.

    Huawei и Changan не одговорија веднаш на барањата за коментар во четвртокот. Не е јасно дали Шенжен Јинванг е дел од ноемврискиот договор.

    АВТОМОБИЛИ СО ВЕШТАЧКА ИНТЕЛИГЕНЦИЈА

    Паметните автомобили, кои се однесуваат на возила кои користат напредни софтверски системи или електроника, стануваат се почести бидејќи технолошките фирми се повеќе се здружуваат со производителите на автомобили.

    Huawei, на пример, нуди софтверски систем за возила наречен HarmonyOS for Automotive, кој е дизајниран да се синхронизира со истоимениот мобилен оперативен систем и да „создаде беспрекорно искуство низ уредите во близина“, според компанијата.

    Оваа недела, BYD, кинескиот производител на автомобили поддржан од Ворен Бафет, исто така се најде на насловните страници со воведувањето на Xuanji, систем за автомобили со погон на вештачка интелигенција.

    Софтверот е дизајниран да го направи возењето побезбедно и поудобно, реагирајќи на „промените во внатрешната и надворешната средина на автомобилот“, се вели во соопштението од компанијата во вторник.

    Веста доаѓа кога Кина напредува во развојот на напредна технологија, особено вештачка интелигенција.

    Во средата, Министерството за индустрија и информатичка технологија ги откри нацрт-насоките кои се обидуваат да ја стандардизираат индустријата за вештачка интелигенција во земјата која брзо се движи. Кина има за цел да формира најмалку 50 стандарди за вештачка интелигенција ширум земјата и индустријата до 2026 година и да учествува во формирањето на најмалку 20 меѓународни стандарди за вештачка интелигенција до таа година.

    Кина е една од првите земји во светот што го регулира просторот, откако ги објави правилата за генеративна вештачка интелигенција минатиот јули. Правилата, дизајнирани да го надгледуваат софтверот зад популарните услуги како ChatGPT, стапија на сила во август.

    Оттогаш, Кина се трка да го задржи чекорот со Соединетите Држави на растечката технологија.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично