ПОВЕЌЕ

    Акциите на Nike паѓаат, се трупаат залихите

    Време зa читање: 4 минути

    Компанијата за спортска опрема Најк во четвртокот соопшти дека имала силен прв фискален квартал и покрај проблемите со синџирот на снабдување, како и падот на продажбата во Кина, нејзиниот трет најголем пазар според приходите. Но, акциите на Најк паднаа за над 9% во тргувањето надвор од работното време, бидејќи компанијата ги опиша проблемите со пренатрупаните нивоа на залихи и агресивните чекори што ги презема за нивно намалување.

    Најк и другите трговци на мало се соочуваат со спротивставени ветрови на синџирот на снабдување, како што се зголемување на времето и трошоците за испорака, како и прекини на затворањето на продавници поврзани со ковид-пандемијата.

    Еве како помина Nike во првиот фискален квартал во споредба со она што го очекуваше Вол Стрит, врз основа на анкетата на аналитичарите на Refinitiv: Заработка по акција: 93 центи наспроти очекуваните 92 центи, приход: 12,69 милијарди долари наспроти очекуваните 12,27 милијарди долари

    Бидејќи времето на испорака и побарувачката на потрошувачите се зголемија оваа година, трговците на мало реагираа со нарачување залихи порано од вообичаеното. Кога времето за испорака во транзит почна брзо да се подобрува, финансискиот директор на Nike, Метју Френд рече, тоа доведе до зголемување на залихите.

    Извршниот директор на Nike забележа дека ова, помешано со потрошувачите кои се соочуваат со поголема економска несигурност, промотивната активност е забрзана на пазарот, особено за брендовите за облека.

    „Како резултат на тоа, се соочуваме со нов степен на сложеност“, рече Френд на повикот со инвеститорите во четвртокот, додавајќи дека Nike ќе се обиде да расчисти залихи за одредени  на „сезонски доцни производи“, особено облека.

    Директорите на Nike рекоа дека нивните залихи само во Северна Америка пораснале за 65% во споредба со минатата година, што ја одразува комбинацијата на доцни испораки за изминатите две сезони и нарачки за предвремени празници кои сега се планирани да пристигнат порано од планираното.

    Тоа резултираше со тоа што во исто време се достапни стоки во вредност од неколку сезони. Поради тоа, рече Френд, „решивме да го земеме тој инвентар и поагресивно да го ликвидираме за да можеме да го ставиме најновиот и најдобриот залиха пред потрошувачот на вистинските локации“.

    Најк објави нето приход за тримесечниот период кој заврши на 31 август се намали за 22% на 1,5 милијарди долари или 93 центи по акција, во споредба со 1,87 милијарди долари или 1,18 долари по акција една година порано. Приходите во овој период се зголемија за 4% до 12,7 милијарди долари, во споредба со 12,2 милијарди долари една година порано.

    Од неодамна, Nike ја менува својата стратегија и бара да ги продава своите патики и друга стока директно на клиентите и да го намали она што го продаваат партнери на големо, како што е Foot Locker. Компанијата во четвртокот соопшти дека нејзината директна продажба пораснала за 8% на 5,1 милијарди долари, а продажбата за нејзиниот дигитален бренд се зголемила за 16%. Од друга страна, продажбата на големопродажниот бизнис на Nike се зголеми за 1%.

    Во својот прв фискален квартал, Најк соопшти дека залихите се зголемиле за 44% до 9,7 милијарди долари во билансот на состојба во однос на истиот период минатата година, што според компанијата било поттикнато од проблемите со синџирот на снабдување и делумно неутрализирано од силната побарувачка на потрошувачите.

    Вкупната продажба на Најк во Кина е намалена за 16% на околу 1,7 милијарди долари, во споредба со речиси 2 милијарди долари една година порано. Компанијата се соочи со нарушување во својот бизнис во регионот, каде што заклучувањето на Ковид влијаеше на нејзиниот бизнис. Најк во претходниот квартал соопшти дека очекува проблемите во Кина да влијаат на нејзиниот бизнис.

    Во меѓувреме, вкупната продажба во Северна Америка, најголемиот пазар на Најк, се зголеми за 13% на 5,5 милијарди долари во првиот фискален квартал, во споредба со приближно 4,9 милијарди долари во истиот период минатата година. Гигантот за патики постојано вели дека побарувачката на потрошувачите, особено на американскиот пазар, не опаѓа и покрај инфлацијата.

    Компанијата во четвртокот соопшти дека очекува приходите во вториот фискален квартал да пораснат ниски двоцифрени врз основа на силната побарувачка на потрошувачите, и покрај спротивставените ветрови на синџирот на снабдување и девизните валути.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично