Приоритетните цели и задачи на Комерцијална банка АД Скопје се темелат на Изјавата за политиката на Банката, остварените резултати во работењето и степенот на реализација на нејзините стратешки цели.
За 2022 година приоритетните цели и задачи се следните:
- Одржување на вредноста на капиталот и негово зголемување, и тоа преку политика на понатамошно издвојување на значаен дел од нето-добивката за резерви, со што би се обезбедила стапка на адекватност на капиталот која ќе соодветствува на планираните активности,
- Максимизирање на профитабилноста на работењето со преземање прифатливи ризици,
- Одржување и евентуално зголемување на учеството на Банката во банкарскиот пазар на Република С. Македонија, во услови на зголемена конкуренција,
- Обезбедување целосна усогласеност со законската регулатива за финансиско известување и за управување со ризиците од работењето,
- Дигитализација и развој на информатичката технологија во сите сегменти од работењето,
- Континуирано усовршување на организацијата на работење на Банката и управување со човечките ресурси на начин што ќе обезбеди повисок квалитет на услуги,
- Mодернизација на деловната мрежа на Банката,
- Во 2022 година останува обврската на Банката дека, доколку акционерите на Комерцијална банка АД Скопје обезбедат контролен пакет на акции и утврдат соодветни параметри, менаџментот на Банката ќе презема соодветни постапки, мерки и активности за евентуално привлекување потенцијален странски стратешки инвеститор кој треба да ги исполни следните услови: да претставува банка чие име е реномиран меѓународен бренд, понудата да ја одразува реалната вредност на акциите на Комерцијална банка и да достави стратешки план за идниот развој на Банката.
Освен задачите кои произлегуваат од изјавата за политиката, Комерцијална банка АД Скопје исто така ги предвидува и следните цели и задачи:
- Преземање активности за минимизирање и справување со негативните ефекти од здравствената криза врз кредитното портфолио на Банката,
- Воведување нови или модифицирани банкарски производи и услуги согласно барањата на клиентите, развој на нови некласични банкарски функции, освојување на нови пазарни сегменти, 3. Натамошно унапредување на електронското и мобилното банкарство и промовирање на можностите кои истите ги нудат,
- Практикување банкарски маркетинг за креирање адекватна понуда согласно актуелните потреби на пазарот, информирање на целните групи и подобрување на перцепциите за брендот на Банката, и во согласност со Стратегијата за корпоративна општествена одговорност,
- Унапредување на целокупниот процес на управување со ризиците, унапредување на процесите на утврдување на интерниот капитал и интерната ликвидност на Банката,
- Унапредување на доброто корпоративно управување во Банката и на практиките за одржлив развој поврзани со заштита на животната средина и вклученост на заедницата и др