ПОВЕЌЕ

    Тесла ,,вози” кон елитниот клуб фирми вредни една илјада милијарди долари

    Време зa читање: 4 минути

    Тесла Инк во понеделникот се приближи до 1 илјада милијарди долари во пазарната капитализација, бидејќи компанијата основана од Илон Маск ја доби својата најголема нарачка досега – 100.000 електрични автомобили за Херц, компанија што изнајмува автомобили.

    Акциите на Тесла се зголемија за 7,5% на 978 долари, достигнувајќи ново рекордно ниво во понеделникот, по нарачката. Акциите исто така беа поттикнати од веста дека моделот 3 на компанијата стана првото електрично возило со најголема месечна продажба на нови автомобили во Европа.

    Веста од Херц доаѓа бидејќи Тесла се справува со заостанати неисполнети нарачки за своите возила и континуирани прекини во синџирот на снабдување, но тоа ја зацврстува главната привлечност на електричните автомобили.

    Привремениот главен извршен директор на Херц, Марк Филдс, изјави за Ројтерс дека нарачката првенствено ќе биде возила од Модел 3. Клиентите на Херц можат да изнајмат Тесла почнувајќи од ноември и компанијата ќе има 3.000 полначи на 65 пазари до крајот на 2022 година, додаде тој. До крајот на 2023 година, Филдс рече дека неговата фирма ќе има 4.000 полначи на 100 пазари.

    „Апсолутно веруваме дека ова ќе биде конкурентска предност за нас“, рече Филдс за нарачката на Тесла, која треба да биде испорачана до крајот на 2022 година. „Сакаме да бидеме лидери во мобилноста… Добивање искуство на клиентите со електрифицирани возилата се апсолутен приоритет за нас“.

    Херц, кој бара од клиентите да полнат гориво за изнајмување автомобили на бензин при враќање или да платат надомест, рече дека засега клиентите нема да мора да го враќаат Тесла целосно наполнет.

    Херц има околу 430.000 до 450.000 возила ширум светот, рече Филдс. Тој рече дека Херц ќе соработува со други производители на автомобили кои произведуваат електрични возила.

    Тесла ќе мора да надмине 995,75 долари за да стане компанија вредна една илјада милијарди долари, според пресметките на Ројтерс врз основа на нејзиното последно поднесување. Највредниот производител на автомобили во светот ќе се приклучи на елитен клуб кој ги вклучува Apple Inc, Amazon.com Inc, Microsoft Corp и Alphabet Inc.

    Најевтиниот модел 3 седан на Tesla започнува од околу 44.000 долари, што ја прави оваа нарачка вредна околу 4,4 милијарди долари.

    Филдс одби да каже колку Херц плаќа за нарачката. Тесла не беше веднаш достапен за коментар.

    Со сегашната нарачка, Херц рече дека електричните возила ќе сочинуваат повеќе од 20% од нејзината глобална флота. Филдс го наведе зголемениот број на електрични возила за продажба и интересот на потрошувачите за електрифицирани возила.

    „Сакаме да бидеме таму рано и брзо и да заземеме лидерска позиција“, рече Филдс.

    Ведбуш во белешката до инвеститорите рече дека „добивањето наредба од оваа големина на Тесла го нагласува поширокото усвојување на електричните возила што е во тек, според наше мислење, како дел од претстојниот зелен бран што сега ги погодува САД“.

    Фирмата за изнајмување автомобили исто така соопшти дека инсталира илјадници полначи низ својата мрежа. Клиентите кои изнајмуваат Тесла Модел 3 ќе имаат пристап до 3.000 станици за полнење на Тесла низ САД и Европа.

    „Електричните возила сега се мејнстрим, а само што почнавме да гледаме зголемена глобална побарувачка и интерес“, рече привремениот главен извршен директор на Херц, Марк Филдс.

    Американскиот претседател Џо Бајден го постави приоритет да го поддржи ширењето на електрични возила за борба против климатските промени, но недостатокот на мрежна инфраструктура за полнење може да остане клучна пречка за неговиот амбициозен план.

    Аналитичарите во Morgan Stanley ја зголемија својата целна цена на Тесла за 33% бидејќи брокерството очекува производителот на електрични автомобили да продолжи да објавува поголеми количини, достигнувајќи повеќе од 8 милиони испораки во 2030 година.

    Студијата на Cox Automotive вели дека Американците се двоумат да купат електрични возила поради загриженоста за опсегот на возилата и високите цени, како и слабата инфраструктура за полнење.

    Херц поднесе барање за заштита од банкрот минатата година, бидејќи побарувачката за патувања потона за време на екот на пандемијата и разговорите со доверителите не успеаја да обезбедат олеснување.

    Беше спасен од група инвеститори, вклучувајќи ги Најтхед Капитал Менаџмент, Сертарес Опортунитс и Аполо Капитал Менаџмент.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично