ПОВЕЌЕ

    Зошто некогашните филмски блокбастери како „Ајкула“ или „И.Т“ се повторно во кино-двораните?

    Време зa читање: 4 минути

    Во Холивуд, има рестартирање, римејк и реквел. Но, сега, ова лето во мода е -ре-објавување. Поради кризата и намалениот број нови филмски изданија, во САД дамнешните блокбастери сега повторно се враќаат во кината. Тоа го вклучува и „E.T. The Extra Terrestrial“ на Universal, кој заработи 1,07 милиони долари минатиот викенд – повеќе од сите нови филмови вкупно како „Mack & Rita“ и „Emily the Criminal“. Не е лошо за филм стар 40 години.

    И тоа не е единствениот голем хит кој се враќа. Disney во вторникот објави дека „Rogue One: A Star Wars Story“ од 2016 година ќе се врати во кината една недела на 26 август, заедно со мал поглед на новата серија „Андор“ од Disney+ Star Wars. „Jaws“ на Universal – оригиналниот летен блокбастер од 1975 година – се враќа во кината во викендот на Денот на трудот во IMAX и 3-D. „Spider-Man: No Way Home“ на Sony и Marvel – најголемиот блокбастер од минатата година – се појавува во киносалите и за Денот на трудот, со нови снимки во филмот „The More Fun Stuff Version“.

    Потоа, на 23 септември 2009 година, „Аватар“ од 2009 година – еден од филмовите со најголема заработка на сите времиња – се враќа во кината пред неговото долгоочекувано продолжение, „Аватар: Патот на водата“, кој се очекува да излезе во декември.

    Повторните изданија отсекогаш биле дел од пејзажот на благајните, но „се чини дека во последно време имаше многу повеќе отколку што традиционално се гледаа во кината“, истакна Пол Дергарабедјан, висок медиумски аналитичар во Comscore (SCOR).

    СЕ НАЈАВУВААТ НОВИ РИМЕЈКОВИ И РЕИЗДАВАЊА НА СТАРИТЕ БЛОКБАСТЕРИ

    Зошто? Ковид одигра улога. „Пандемијата поттикна поголемо ширење на реизданија во кината бидејќи немаше нови филмови“, рече Дергарабедјан. „Катарите бараат повеќе од само сосема нови филмови за прикажување на нивните екрани и со околу 30% помалку изданија во комбинација оваа година, не е ни чудо што ова е добредојден тренд“.

    Враќањето на омилените е добра работа и за кината и за студијата, според Дергарабедјан. „Реиздавањата се одлични за кината бидејќи им овозможуваат повеќе филмови да ги стават на нивните екрани“, рече тој. „И тоа е одлично за студиата кои можат да копаат во нивните трезори и да заработат приходи од филмовите што беа објавени пред многу години, но сега повторно добиваат нов живот на големото платно“.

    Сепак, трендот на повторно објавување не е само за блокбастерите што беа отворени во изминатите години. Добар пример е „Топ Ган: Маверик“. „Маверик“ – кој заработи скоро 1,4 милијарди долари ширум светот од отворањето на викендот на Денот на сеќавањето – минатата недела се зголеми во бројот на кино салите за време на неговиот „Викенд за благодарност на обожавателите“ кој вклучуваше прикажувања во премиум формати како IMAX .

    „Топ Ган: Маверик“ е нешто како чуда на природата во овој момент“, изјави Шон Робинс, главен аналитичар на Boxoffice.com, за CNN Business. „Речиси беспрекорната моќ на филмот ги зајакна повиците да му се дава повеќе премиум распределба на екранот повторно и повторно како што другите содржини пресушуваат.

    И има уште реизданија кои доаѓаат следната година.

    Парамаунт објави во јуни дека „Титаник“ од 1997 година ќе плови во кината токму на време за Денот на вљубените во 2023 година. „Мислам дека постои аргумент дека реиздавањата од мал до среден размер во IMAX и други формати треба да се случуваат почесто“, рече Робинс. „Иако не постои замена за сосема ново издание што ќе привлече широка публика, избраните прикажувања на наследната содржина може да понудат вредни дополнителни приходи за многу сопственици на театри и студија“.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично