Извршниот директор на Porsche, Марко Шуберт е именуван за главен директор за продажба и маркетинг на Audi, на местото на Хилдегард Вортман. Вортман ја предводеше продажбата на Audi во последните пет години откако се приклучи на премиум брендот на Volkswagen Group од BMW, каде имаше повеќедецениска кариера.
Вортман беше првата жена во управниот одбор на Audi и исто така беше член на управниот одбор на групацијата Volkswagen задолжена за глобалната продажба на групацијата. Таа исто така ќе ја напушти таа улога, соопшти Audi.
Таа надгледуваше рекордна продажба од 1,9 милиони автомобили на марката во 2023 година, но оваа година моментумот на Audi е забавен поради проблемите со синџирот на снабдување и падот на побарувачката за електрични возила низ индустријата.
Во првата половина, глобалната продажба на Audi падна за 8,2 отсто на 832.957 возила, бидејќи тесните грла на снабдувањето го погодија производството, соопшти компанијата на 25 јули. Audi беше принуден да ги намали производните смени претходно оваа година, откако обилните дождови предизвикаа поплави во јужна Германија.
Производителот на автомобили е, исто така, во средината на обновувањето на својата производна линија, заменувајќи ги основните производи како што е А4, европскиот број 2 во продажба на премиум автомобил од средна големина. Новиот A5 ќе го замени A4 според новата структура на именување на Audi.
50-годишниот Шуберт е одговорен за европската продажба на Porsche од 2021 година. Тој има повеќе од 30 години искуство во автомобилската индустрија, вклучително и 20 години со Audi. Тој ја започна својата кариера со Mercedes-Benz и претходно работеше во Audi како шеф на нејзиниот бизнис во Кина.