YouTube Korea ќе го лансира својот официјален шопинг канал за трговија во живо подоцна овој месец за прв пат во светот, јави корејската новинаска агенција Јонхап. Новиот канал, кој треба да биде отворен на 30 јуни, ќе обезбеди платформа за трговија во живо на компаниите и планира да пренесува во живо шопинг содржини со околу 30 брендови при лансирањето, според луѓето.
Ова е прв пат YouTube да отвора официјален шопинг канал во која било земја во светот. „YouTube е посветен на градење на привлечно, информативно и забавно искуство за купување за сите корисници, вклучително и во Кореја. За да го направиме ова, може да експериментираме со различни функции на YouTube Shopping од време на време додека продолжуваме да работиме напорно за да го оптимизираме и испорачаме најдоброто искуство за нашите корисници“, изјави претставник на YouTube во Кореја за новинската агенција Јонхап, без да даде детали.
Јужна Кореја веќе има просперитетен трговски бизнис со пренос во живо, предводен од технолошкиот гигант Навер, што ја прави главен тест-пазар за глобалните „тешкаши“, бидејќи компанијата во сопственост на Alphabet се фокусира на тоа да стане „купувачка“.
Новиот канал ќе работи на корејски јазик и ќе започне како проект од 90 дена. На почетокот ќе обезбеди платформа за трговија во живо на компаниите и планира да пренесува во живо шопинг содржини од околу 30 брендови, рекоа Yonhap и другите корејски медиуми, цитирајќи луѓе запознаени со ова прашање.
Минатата година, YouTube отвори нова картичка за купување во делот Истражувај, дозволувајќи им на подобните создавачи да ги означат производите во нивните преноси во живо или да ги наведат производите под нивните видеа, а гледачите да ги купуваат тие производи.
За време на повикот за заработка од четвртиот квартал на Alphabet во 2022 година, Филип Шиндлер, главниот деловен директор на компанијата, рече дека Alphabet ќе се фокусира на тоа да го направи YouTube по „купувачки“, како дел од напорите да поттикне повеќе создавачи, што ќе доведе до повеќе содржини и гледачи, и на крајот повеќе можности за огласувачите. Alphabet е матична компанија на Google и YouTube.
„Сè уште е во зародиш, но гледаме многу потенцијал и им олеснува на луѓето да купуваат од креаторите, брендовите и содржините што ги сакаат“, рече Шиндлер.