Веризон Комуникации АД се ослободи од своите медиумски компании кои ги вклучуваат (некогаш) култните брендови Јаху и АОЛ за пет милијарди долари, со што заврши скапото и неуспешно патување во светот на медиумите и рекламирањето.
И покрај тоа што потроши повеќе од една деценија и милијарди долари за градење стабилни Интернет брендови, телекомуникациската компанија со седиште во Њујорк се бори да напредува во високо конкурентен простор за рекламирање преку Интернет во кој доминираат Фејсбук и Гугл.
По отпишувањето на деловната вредност од 4,6 милијарди долари во 2018 година, Веризон ќе добие само 4,25 милијарди долари во готовина од приватниот Аполо Глобал (кој е купувач), заедно со повластените каматни стапки од 750 милиони УСД и 10% удел во единицата – околу половина од платената работа.
Овој потег заклучува стабилна серија трансакции по што Веризон ја продаде платформата за блогирање Tumblr во 2019 година за необјавена сума и веб-страницата за вести HuffPost на BuzzFeed минатата година, пренесува Seebiz.
Единицата, порано наречена Заклетва и неодамна преименувана во Веризон Медиа, сега ќе се вика Јаху кога зделката ќе се затвори околу втората половина на 2021 година и ќе ја води Гуру Гоурапан.
За Аполо, зделката доаѓа во време кога големите интернет-платформи „окупираа“ огромни делови од пазарот за дигитално рекламирање, повлекувајќи го регулаторниот надзор над нивните практики.