Ford го оживеа Capri во 2024 година како целосно електричен кросовер кој ја сподели својата основа со поредовната линија Explorer од истиот производител на автомобили.
Кон крајот на 1968 година, Форд ја претстави линијата на Капри во Европа, насочена кон клиентите кои сакаа да имаат Мустанг, но не можеа. Тоа беше купе со долга хауба, низок профил и спуштен заден дел. Тој автомобил беше огромен успех за европската филијала на американскиот производител на автомобили.
Подоцна, Форд лансираше уште две генерации од таа линија и дури ја увезе во САД, го пласираше како Меркур Капри и го продаваше помеѓу 1970 и 1978 година. Во Европа, производството на овој модел заврши во 1986 година. Но, имаше носталгијата што ја остави зад себе ја освојуваше фантазијата на тинејџерите од тоа време, а Форд го знаеше тоа. Како резултат на тоа, во 2024 година, тој ја врати табличката со името, иако не беше купе со спортски изглед со две врати, туку целосно електричен кросовер со облик на брзо враќање. Ја сподели својата платформа со Ford Explorer EV и Volkswagen ID.4. Всушност, тоа беше повеќе поврзано со кросовер купето ID.5 од германскиот производител.
Овојпат, дизајнерскиот тим се инспирираше од средината на осумдесеттите Капри со дизајнот на четирите фарови, иако со LED диоди или Matrix LED светилки. Помеѓу нив, производителот на автомобили постави црна плоча каде сината овална значка зазема централно место, уште една инспирација од истото спортско купе. Подолу, производителот на автомобили го врежал браникот со натписот Capri, додека престилка имал довод за воздух потребен за ладење на електрониката на автомобилот. Покрај тоа, кросоверот имаше пар странични лажички за воздушните завеси што го намалија коефициентот на отпор.
Од својот профил, автомобилот не личеше на спортско купе со две врати. Нејзината хауба беше кратка и висока, а големото, гребло на шофершајбната беше само стартер за високата стаклена градина во споредба со вкупната висина на возилото. Сепак, Форд изјави дека дизајнот на автомобилот е инспириран од оригиналниот Капри, а оние кои го познаваат тој модел може да го погодат тоа на C-столбовите. Заоблената линија зад задните врати наликуваше на тој модел. Понатаму, гребените напред D-столбови беа широки на нивната долна страна, исто како и Capri MK III. Назад, кросоверот купе имаше широки задни светла и црна облога меѓу нив. Овие на некој начин личеа на некогашниот спортски автомобил, но само оддалеку.
Внатре, очигледно беше ново возило. Пред возачот имаше волан со рамно дно и LCD табла со инструменти што ги прикажуваше потребните информации за возење. Во централниот дел е сместен голем екран на допир од 14,6 инчи во режим на портрет, кој може да се лизга нагоре и надолу за поудобна положба. Зад него, како и кај неговиот брат Explorer, Ford Capri од 2024 година има скриена преграда каде што погодно може да се складираат повеќе вредни предмети, без очите на плен. Помеѓу предните седишта, производителот на автомобили постави централна конзола со потпирач за рака што покриваше голем простор за складирање каде што можеше да се постави лаптоп од 15 инчи. Во задниот дел, има место за тројца возрасни, бидејќи покривот почна да се спушта зад нив за дополнителен простор за главата. Тоа беше функцијата за следење на формата која добро функционираше во овој случај.
На лансирањето на автомобилот, Capri беше достапен во две нивоа на опременост и со неколку погонски единици кои ја испраќаа својата моќ кон задниот дел или во сите свиоци. Исто така, можеше да се пофали со батерии од 77 kWh или 79 kWh. Првиот беше за верзијата RWD, додека вториот беше за помоќниот AWD модел. Беше најавена и друга почетна верзија со батерија со помала големина од само 54 kWh.
„Мислам дека ова е токму начинот на кој љубителите на класичното Капри очекуваат да изгледа иднината“, рече Амко Линартс, директор за дизајн во Форд Европа. Дизајнерите замислиле како ќе се развива историскиот модел и, на тој начин, вовеле неколку стилски референци за оригиналот. Еден пример? Четирите предни светла поврзани со хоризонтални црни решетки ги наоѓаме повторно измислени со игра на LED светла за да му оддадат почит на еден детал што стана иконски во 1980-тите. Истото важи и за линијата на покривот слична на купе и црните столбови на прозорците кои на моделот му даваат одреден спортски карактер.
Референците продолжуваат одзади со црна табла со целосна ширина која ги содржи предните светла чие LED осветлување е поделено на четири елементи.
Со пет седишта, внатрешноста на новиот електричен Капри е дизајнирана да биде дигитална, минималистичка и интегрирана. Кабината е обвиена со контролна табла и панели на вратите кои изгледаат беспрекорно. Во центарот на контролната табла се наоѓа големиот вертикален дисплеј од 14,6 инчи од кој може да се контролираат повеќето функции на автомобилот, додека инструментите се пренесуваат од мал хоризонтален екран пред возачот.