Volkswagen сака да го купи бизнисот за автономно возење на Huawei

Време зa читање: 3 минути

Секторот за автономно возење можеби е сведок на обединување на два големи играчи. Наводно, Volkswagen е во преговори со Huawei за купување на новоформираниот бизнис за автономно возење на вториот за милијарди евра, според извештајот на германскиот Manager Magazin.

Во меѓувреме, Huawei и Volkswagen Кина одбија да коментираат за ова прашање.

Автономниот оддел на Huawei е дел од најновиот корпоративен сегмент „решение за паметни возила“ на гигантот за телекомуникации и паметни телефони што беше инициран во 2019 година. Основањето на деловната единица за паметни автомобили доведе до широко распространето љубопитство дали Huawei ќе произведува свои автомобили, иако компанијата има постојано ги побиваше сите производствени аспирации, тврдејќи дека има за цел да биде „Бош од Кина“ или добавувач на компоненти за производителите на автомобили.

Засега, Huawei со седиште во Шенжен изгледа посветен на овој план. Минатата година ја демонстрираше својата технологија за автономно возење во возило масовно произведено од Arcfox, бренд за електрични автомобили под кинескиот производител на автомобили BAIC. Huawei го обезбеди чипсетот и оперативниот систем во автомобилот за електричното возило (EV).

Како технолошка компанија со можности за самостојно возење, купувањето на Huawei може да биде од корист на Volkswagen во остварувањето на своите амбиции за изградба на футуристички возила. Германскиот конгломерат соработуваше со Argo AI – стартап со седиште во Питсбург, поддржан од Ford и Volkswagen за развој на самоуправувачко електрично комбе во септември 2021 година.

Не е изненадување што Volkswagen бара сличен технолошки придружник во Кина, која ќе биде нејзиниот најголем пазар во следните неколку години. Неколку кинески производители на автономни автомобили веќе имаат воспоставено силни партнерства со производителите на автомобили, како Baidu кој има заедничко вложување со Geely и Didi соработува со BYD.

Оставка на шефот на одделот за автономни возила на Huawei

Аквизицијата за која се шпекулира доаѓа во клучен момент за тимот на Huawei за автономно возило (AV). Поранешниот шеф на проектот за автономно возење на кинеската компанија, Су Џинг, ја напушти компанијата во јануари, откако наводно дал несоодветни коментари во врска со Тесла, обвинувајќи ги смртоносните несреќи на системот за автопилот за „убивање луѓе“ според Huawei.

Одбивноста на Су кон роботаксија е очигледна, а следниот потег на Huawei се чека по неговата оставка. Тој беше цитиран во интервју минатата година, велејќи:

Секоја компанија што гледа на роботаксија како своја крајна комерцијална цел е осудена на пропаст. Оние кои ќе можат да испорачуваат роботакси ќе бидат оние кои работат на патнички автомобили. Тој пазар дефинитивно ќе биде мој, само уште не.

Преземањето на бизнисот за автономно возење на Huawei нема да биде евтино. Секцијата за паметни автомобили на компанијата планираше да потроши вкупно 1 милијарда долари за истражување и развој за 2021 година, покрај тоа што сакаше да развие тим за истражување и развој од 5.000 луѓе, а повеќе од 2.000 од нив ќе се фокусираат само на автономното возење.

Имајќи предвид дека Huawei веќе има инвестирано значително во паметно возење и има растечка база на клиенти, останува мистерија како и зошто технолошкиот гигант ќе подари таков бизнис кој изгледа ветувачки и е способен да го однесе брендот на друго ниво.

14,794Следи нè на facebookЛајк

слично