Xiaomi Auto изненадувачки го претстави целосно јаглеродниот прототип на Xiaomi SU7 Ultra, за време на годишниот говор на основачот на Xiaomi, Леи Јун за 2024 година, одржан минатата вечер. Xiaomi SU7 Ultra е првиот автомобил што е опремен со новонајавените HyperEngine V8 на Xiaomi.
Прототипот на Xiaomi SU7 Ultra е опремен со три развиени мотори на Xiaomi, вклучувајќи два V8 и еден V6 мотор, обезбедувајќи максимална коњска сила од 1548, надминувајќи ги дури и најлуксузните спортски автомобили како Bugatti Chiron со 1.479 КС.
ТЕХНОЛОШКИТЕ ИНОВАЦИИ НА SU7
HyperEngine V8 развиен од Xiaomi има максимална брзина од 27.200 вртежи во минута, максимална моќност од 578 коњски сили и врвен вртежен момент од 635 Nm, што го прави најмоќниот мотор произведен од компанијата со седиште во Пекинг. Покрај тоа, Xiaomi SU7 Ultra е опремен со батерија со висока моќност Qilin 2.0 на CATL наменета за трки, со максимална моќност од 1330 kW. Дури и при 20% SoC, батеријата може да празне 880 kW енергија.
Интересно, Qilin батериите на CATL имаат хемија на железо фосфат (LFP). SU7 Ultra ќе има полнење од 897 V и ќе поддржува стапка на полнење од 5,2 C, што значи дека автомобилот може да се наполни за помалку од 12 минути.
Во однос на сопирањето, тој е опремен со сопирачки клешти со високи перформанси AP Racing специјално за трки, со шест клипни фиксирани фиксни клешти напред и назад и тркачки влошки за сопирачки способни да издржат работни температури од над 800 степени.
Дополнително, Xiaomi SU7 Ultra користи рикверц на моторот за враќање на енергијата од сопирачките, обезбедувајќи максимално враќање на силата на сопирање од 0,6G. При целосно сопирање, може да обезбеди забавување од повеќе од 2,36 G, со растојание на сопирање од 0-100 km/h од само 25 метри.
SU7 Ultra може да забрза од 0 до 100 km/h за само 1,97 секунди и од 0 до 200 km/h за само 5,97 секунди, достигнувајќи максимална брзина од 300 km/h за само 15 секунди. Максималната брзина е пријавена дека е 350 km/h, а возилото тежи нешто помалку од 1.900 kg.
Дизајнот на Xiaomi SU7 Ultra е значително различен од стандардниот SU7, со огромно задно крило од јаглеродни влакна за да генерира до 2.145 kg надолна сила. Остатокот од автомобилот исто така е изменет за поаеродинамична структура, вклучувајќи додавање на два огромни предни отвори и зголемување на предниот сплитер и страничните здолништа.
Димензиите на автомобилот се 5260/2064/1406 mm, со меѓуоскино растојание од 3000 m. SU7 Ultra е значително поширок и подолг, поради неговиот комплет за изведба на каросеријата, од стандардниот SU7, додека го има истото меѓуоскино растојание.
XIAOMI ПОСТАВИ НОВ БРЗИНСКИ РЕКОРД НА НИРБУРГРИНГ
Xiaomi има за цел да постави нов рекорд во класата на електрични седани со четири врати во Нирбургринг. Во моментов, најбрзиот електричен автомобил околу Нирбургринг е Volkswagen ID.R со време на круг од 6:05.336 минути. Најбрзиот електричен автомобил со четири врати околу Нирбургринг е Porsche Taycan Turbo GT со време на круг од 7:07,55 минути. Компанијата има за цел да го собори рекордот во круг на легендарната патека Нирбургринг Нордшлајф во октомври.
Xiaomi моментално го продава стандардниот Xiaomi SU7 само во Кина, а нивниот втор малопродажен модел е подложен на тестови на патиштата. Кинеските ЕВ фокусирани на перформанси моментално се состојат од Zeekr 001 FR со 1247 КС и YangWang U9 на BYD со 1287 КС. Не е познато дали Xiaomi SU7 Ultra некогаш ќе добие сертификат за патишта, но со своите 1578 КС и максимална брзина од 350 km/h, тој целосно ги надминува горенаведените модели како најбрзиот автомобил со 4 врати во светот.