ПОВЕЌЕ

    Уште една социјална мрежа надмина милијарда корисници, а воведоа и нови алатки за вештачка интелигенција

    Време зa читање: 3 минути

    LinkedIn оваа недела се пофали дека бројот на корисници на нивната деловна социјална мрежа надмина милијарда. Исто така, компанијата го претстави својот чет-бот базиран на вештачка интелигенција наречен „коуч за барање работа“, како и други алатки за вештачка интелигенција наменети за нејзините претплатници.

    Новиот чат-бот за вештачка интелигенција се базира на ChatGPT-4 на OpenAI и е достапен за некои корисници на Premium од средата и треба да им помогне да одлучат дали да аплицираат или не за одредена работа. Со огласот за работа кој им се прикажува, корисниците ќе можат да го активираат тој четбот и да поставуваат прашања како „дали сум добар за оваа работа“ и слично. Откако ќе ги постави овие прашања, алатката за вештачка интелигенција започнува да го анализира профилот на корисникот на LinkedIn, како и неговото претходно искуство и со одговорите се обидува да му помогне да ја донесат вистинската одлука за аплицирање за работа. Исто така, оваа алатка ќе ги предупреди за потенцијалните недостатоци во нивното деловно искуство кои би можеле да бидат проблематични при аплицирањето.

    Како што објасни за CNBC Ѓанда Сачдева, потпретседател за управување со производи во LinkedIn, тие посветиле многу внимание на решенијата за вештачка интелигенција бидејќи квалитетот на нивниот одговор мора да биде многу добар, бидејќи од нив може да зависи дали некое лице ќе добие ново или не. работното место или нивната апликација не се ни разгледува.разгледување. Преку алатката на LinkedIn, луѓето кои аплицираат за работа можат да поставуваат прашања и за вработените кои работат во таа компанија, па вештачката интелигенција може да им покаже неколку профили на таа компанија на нивната деловна мрежа.

    На CNBC предупредуваат дека во минатото алатките за вештачка интелигенција кои се користеле како асистенти во процесот на регрутирање биле мета на големи критики бидејќи во некои случаи ги маргинализирале апликациите на жените и луѓето со темна кожа. Од LinkedIn велат дека „инвестирале многу“ за да не се повторат такви работи и да обезбедат „одговорни стандарди за вештачка интелигенција“. Спој го тоа со нашите сопствени модели за барање работа со вештачка интелигенција што ги развивавме многу долго и ќе го добиете ова супер-персонализирано искуство фокусирано на еднаквоста за сите што бараат работа, ги објаснија очекувањата на Microsoft за новата алатка за нивните Premium корисници.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично