Украинската влада се обидува да изврши притисок врз некои познати имиња во грчкиот превоз, кои продолжуваат да тргуваат со Русија. Танкерите на TMS на Џорџ Економу, танкерите Динаком на Џорџ Прокопиу, заедно со Маринерите на Андреас Мартинос, Минерва на Николас Маритнос, и Тантерите на Делта Дијамантидис, се додадени на списокот на веб-страницата наречена „Војна и санкции“, иработена од украинската Влада, како потенцијални кандидати за санкции заедно со тројца поединци од Либеријанскиот регистар.
Лансиран во април минатата година порталот „Војна и санкции“ ги истакнува луѓето и корпорациите кои веќе се санкционирани од почетокот на војната со Русија, како и предлагаат дополнителни кандидати за санкции, користејќи го Рефинитив како давател на податоци.
Учеството на грчките танкери што ја извлекуват нафтата од Русија падна на 40% минатиот месец од врвот 61% во април минатата година, според податоците на Меѓународниот институт за финансии.
Грчките сопственици повеќе пати ја користеа неефективноста на санкциите, при што темата формира голем дел од дебатата на многу од конференциите на минатогодишната Позидонија во Атина. На грчките и другите странски сопственици им е дозволено да транспортираат сурова и производи надвор од Русија под договореното ценовно ограничување.
Едно од најпознатите дискутирани, дебатирани прашања во превозот деновиве е големината на таканаречената темна или „флота во сенка“, огромната низа танкери што патуваат низ светските океани под радарот, обидувајќи се да избегнат санкции.
Од 21 февруари, сопствената детална истрага на Сплаш за обемот на овој растечки феномен откри дека флотата на танкерот во сенка достигна 421 бродови. За валкани танкери, ова опфаќа 150 афрамакси, 49 суезмакси и 104 VLCC, додека на чистиот фронт, Сплаш брои пет рачни, 17 LR1, три LR2 и 93 MRS.
Доаѓајќи со своја проценка, брокерите Брајмар проценуваат дека сивата флота е над 400 бродови.