Threads, ривалот на Твитер што се разграни од Инстаграм на Мета, кој зашпочна со работа пред точно една година, на 5 јули 2023 година, порасна на 175 милиони месечни активни корисници. Оваа вест ја објави самиот Марк Цукерберг (на Threads, се разбира).
Threads започнаа како „алтернатива на Твитер“ среде контроверзии околу промените на Илон Маск на Твитер.
Од 175 милиони месечни активни корисници, најмногу доаѓаат од Индија и Јапонија. Многу корисници доаѓаат од промоциите на Инстаграм, што поставува прашања за дневните активни корисници.
Првично, Threads растеше со брзо темпо, достигнувајќи 100 милиони корисници само 5 дена по лансирањето. Оттогаш работите се смирија, но мрежата продолжува да расте – објави 130 милиони корисници во февруари и 150 милиони во април.
Тимот на Threads тивко прослави пресвртницата од 175 милиони со нови приспособени икони. Мобилната апликација беше ажурирана за да им даде на корисниците избор од 5 икони (покрај стандардната). Ќе се додаваат повеќе нови икони, по една секој ден. Ќе ги најдете во картичката „Твојот профил“ во апликацијата (допрете ја иконата за роденденска торта). Имајте предвид дека овие сопствени икони се достапни само за многу ограничено време и треба да изберете една до 12 јули.
Мрежата Threads е меѓусебно поврзана со остатокот од империјата на Мета. Почнувајќи од 25 јуни, корисниците во повеќе од 100 земји можат да овозможат споделување на нивните објави на федиверзумот во целина.
Инстаграм известува дека 63% од сите објави на Теми се само текстуални. Сепак, 1 од 4 објави на мрежата содржат најмалку една фотографија. Покрај текстот и фотографиите, гласовните белешки стануваат се почести на Теми, иако помладите луѓе почесто ги користат отколку оние од постарите генерации. Проверете ја објавата на Инстаграм за љубопитни резултати од анкета меѓу 2.000 корисници, од Gen Z до Boomers.
Кога Threads првпат пристигна минатата година, на онлајн просторот итно му беше потребна „алтернатива на Твитер“, особено по преземањето на Илон Маск, што, да бидеме реални, досега беше доста контроверзно. Шефот на Тесла отпушти многу вработени на Твитер, но клинецот во ковчегот дојде минатото лето кога Маск го преименуваше Твитер во „Х“ и ја уби иконската сина птица.
Од таа криза, Threads пристигна како таканаречен „убиец на Твитер“. Додека Мета има свој фер дел од контроверзи во врска со практиката на собирање податоци, потребата за такви работи ја надминува.
Пристигнувањето на Threads во Европа беше одложено подолго време, бидејќи, првично, не им дозволуваше на корисниците да креираат сметки независно од Instagram.
Но, дури и тогаш, Threads беше доста успешен. Сега, една година по нејзиното лансирање, шефот на Мета, Марк Закерберг, тврди дека нејзината апликација за микро-блогирање достигнала 175 милиони месечни активни корисници и над 50 милиони ознаки за теми.
Иако месечниот број на активни корисници не мора да ја кажува целата приказна за тоа колку добро функционира апликацијата за социјални медиуми, таа сепак кажува нешто. За споредба, Twitter има околу 368 милиони месечни активни корисници ширум светот, повеќе или помалку. Инстаграм на Мета има околу 2 милијарди, а Фејсбук има 3 милијарди.
Но, бидејќи многу корисници на Threads доаѓаат од промоциите на Instagram, каде што ќе ги видите објавите на Threads дури и кога се движите по апликацијата за споделување видео и слики, тоа го поставува прашањето: дали Threads има многу дневни активни корисници кои се враќаат? Ова ќе даде подобра идеја за неговиот успех отколку само месечниот број на корисници.
За споредба, кога првпат пристигна Threads, апликацијата ја достигна својата пресвртница од 100 милиони корисници за само пет дена, надминувајќи го дури и брзиот раст на ChatGPT.