Кога влегувате во продавница за храна, што прво забележувате: бои, цени, постери на кои пишува акција, пакување, вид на производ?
Ако научите точно каде стои производ, кога ќе влезете во објектот, ќе одите директно до него и ќе ги „игнорирате“ останатите. Продавачите добро го знаат ова и затоа ве „збунуваат“ секој пат со поместување на храната. Но, сепак има докажани „рецепти“ за подобра продажба, кои доаѓаат од продажните објекти, но и од самите производители.
25 грама гратис
Еден од најчесто консумираните пијалоци ширум светот, дури и кај нас. Кафето, особено инстант, доаѓа во неколку пакувања (50 g, 100 g, 250 g ), а претежно најголемото е придружено со натпис „+ 25 грама бесплатно“, што автоматски влијае позитивно на нашиот мозок, бидејќи добиваме нешто бесплатно. Значи, иако можеби планиравме да земеме помал пакет за кој ќе платиме помалку, овој вид на „трик“ за маркетинг брзо нè влече.
Друг „трик“ поврзан со кафето, но исто така и со, на пример, прашок за перење, е тоа што на пакувањето пишува колку чаши ќе имате, односно за колку миења имате прашок. Значи, ако кафето од 250 гр + 25 гр гратис (вкупно 275 гр) вели дека има доволно за 137 шолји – на купувачот му е многу полесно да „пресмета“ дали се исплати.
Часовникот отчукува
Ова е често за производите на кои им истекува рокот, трговците ставаат убава налепница со попуст, што обично е 30 проценти. Овој „трик“ обично секогаш се исплати, а најчесто станува збор за јогурт, бисквити, чоколади. Само внимавајте да не купувате премногу производи, кои на крајот не можете да ги јадете или пиете.
Клиентите се задоволни затоа што производот што вообичаено го консумираат сега е намален и тие сигурно ќе го јадат или пијат на време, а трговците нема да фрлаат куп резерви. Честопати се случува некои премиум производи, како што се чоколади, да се најдат на таков попуст, што можеби не го купувате по редовна цена.
Гуми за џвакање и чоколади на прво место
Дали некогаш сте се запрашале зошто овие „мали“ работи се веднаш до касата? Прво затоа што зафаќаат малку простор, а од друга страна – тоа се претежно производи што привлекуваат деца или за кои забораваме во потрага по поспецифичните. Додека чекаат во ред со своите родители, децата најмногу ги привлекува она што е околу нив, па ова место веднаш до касата е идеално за киндер јајца, бонбони, лижавчиња и слично.
Од друга страна, на возрасните секогаш им недостасуваат запалки, гуми за џвакање, па затоа е најдобро да ги сортирате така што да бидат „пред очите“ на клиентите. Она што, исто така, ретко се сеќаваме да го купуваме се батерии.