Илон Маск објави дека инженерскиот тим на Tesla го насочил својот фокус кон платформата за електрични автомобили од следната генерација која ќе биде половина од цената на платформата Model 3/Y.
Веќе со години Тесла зборува за производство на поевтини електрични возила, но инфлацијата и големата побарувачка за електрични автомобили доведоа до тоа цените да пораснат. Производителот на автомобили во минатото зборуваше за платформа од следната генерација која овозможува електричен автомобил од 25.000 долари. Во еден момент, извршниот директор Илон Маск изјави дека Tesla има за цел да го пушти поевтиното возило веднаш во 2023 година.
Сепак, Маск објави дека Tesla не работи на поевтиниот електричен автомобил во 2022 година, бидејќи неговиот фокус се префрли на роботот Optimus и го зголемува производството на Model Y. Извршниот директор дури сугерираше дека поевтините електрични возила можеби повеќе не се во плановите на Тесла поради тоа што опцијата за автопилот има поголемо влијание врз цената по милја.
За време на конференцискиот повик што уследи по објавувањето на финансиските резултати на Tesla во кварталот 3 од 2022 година, Маск овојпат потврди дека сè уште е во плановите на Тесла и дека ја префрлила својата инженерска моќ на развој на платформа за следната генерација на електрични возила, која ќе овозможи поевтини електрични автомобили.
Очигледно, тоа е примарен фокус на нашиот тим за развој на нови возила. Во овој момент, завршивме со инженерството за Cybertrucks и за Semi. Значи, очигледно е она на што работиме, возилото од следната генерација, кое веројатно ќе биде околу половина од цената на платформата 3 и Y.
Звучи како помала платформа за возила на Tesla која ќе овозможи електрични автомобили од 25.000 до 35.000 долари е во развој, соопшти Маск и додаде дека оваа нова платформа има за цел да произведе повеќе волумен од „сите други возила на Tesla заедно“. Тој изјави: „Очигледно, ќе земеме се што научивме од S, X, 3, Y, Cybertruck и Semi во таа платформа. Но, ние сме на целта 2 за 1. Повторно се обидуваме да дојдеме до тој број од 50% [од цената]“.
Извршниот директор верува дека платформата за возила од следната генерација на Tesla ќе може да произведува електрични автомобили за половина од трошоците, работната сила и фабричкиот простор колку што е потребно за производство на Model 3, кој моментално започнува од 47.000 долари.
Иако од Маск дојде потврда дека поевтините електрични автомобили се враќаат во плановите на Тесла, предвидувањата за трошоците треба да ги земат со резерва бидејќи Тесла нема одлично искуство во тоа. Моделот 3 требаше да започне од 35.000 долари, што го направи само накратко и тоа беше пред инфлациската криза, а Model S требаше да започне од 50.000 долари, што исто така накратко го направи, но со верзија заклучена со софтвер која брзо беше прекината.