Во својот прв извештај за транспарентност за ЕвропскатаКкомисија, кинеската компанија за онлајн трговија Тему објави некои впечатливи бројки: тврди дека има речиси 94 милиони корисници во Европската унија секој месец и дека запрела 7,2 милиони небезбедни или забранети производи.
Со успехот на Temu доаѓа и обврската за објавување извештаи за транспарентност во рамките на Европската унија, бидејќи меѓународниот интерфејс на Pinduoduo стана „Многу голема онлајн платформа“ (VLOP) според Законот за европски дигитални услуги (DSA). Помеѓу април и октомври, Temu имаше 93,7 милиони месечни корисници во ЕУ, а Германија беше најголемиот пазар (16,3 милиони корисници).
Франција е втор најголем пазар со 12 милиони корисници, додека Италија го комплетира подиумот со 10 милиони – веднаш пред Полска (9,6 милиони) и Шпанија (9,4 милиони). Холандија е шеста со 4,6 милиони месечни корисници, двојно повеќе отколку во Белгија.
Првиот извештај за транспарентност на Temu дава слика за тоа како платформата се справува со предизвиците како што се безбедноста на производите, интелектуалната сопственост и управувањето со содржината. Некои клучни точки од извештајот се:
Модерирање на содржината: платформата комбинира алгоритми со тим од 2.500 модератори (со седиште во Ирска). Автоматизираните системи откриваат забранети и високоризични производи, додека специјализираните тимови се справуваат со сложени прашања како што е интелектуалната сопственост.
Барања за корекции: Тему примил 89 пријави за нелегална содржина, главно поврзани со небезбедни производи (35) и неправилно означување (42). Германија и Франција беа најактивните земји за известување, со 51, односно 17 барања.
Сопствени иницијативи: компанијата тврди дека на своја иницијатива спречила 6,3 милиони можни прекршувања на интелектуална сопственост и 7,2 милиони небезбедни или забранети производи.