Повеќе социјални мрежи во сопственост на компанијата Мета, вклучително WhatsApp, Instagram, Threads и Facebook се соочуваат со широко распространет прекин, најмногу кај корисниците во САД, Индија и Израел. Според извештаите, корисниците на апликациите можеби нема да можат да пристапат до нивните пораки или ќе бидат ставени на екстремно долго време на чекање.
Еден излез објави дека прекините се чини дека влијаеле и на десктоп и на мобилната верзија на платформите. Засега не е познато што го предизвикало прекинот.
Неколку корисници низ Bluesky, X и Reddit покажаа фотографии од корисници кои добиваат пораки за грешка кога се обидуваат да пристапат до нивните пораки. На Фејсбук, едноставно пишува „Работиме на тоа да го поправиме што е можно поскоро“.
Downdectector, корисна страница која им овозможува на луѓето да ги следат прекините на Интернет, покажа огромен скок во извештаите за Instagram околу 13:00 часот со речиси 70.000 луѓе кои го пријавиле проблемот. Скокот е исто така и за Facebook и Messenger.
Според страницата, 57% од корисниците имале проблеми со апликацијата. Многу коментари на X ги изразија нивните стравувања дека нивните сметки биле хакирани. „Треба да дојдам на X за да видам дали Фејсбук е оневозможен или дали мојот профил е засегнат“, објави едно лице. „Што се случува со Фејсбук?! дали јас сум единствениот? дали сум хакиран или нешто слично“, изјави трето збунето лице. Ова е втор пат оваа година Мета да се соочи со масовно исклучување.
Претходно оваа година, Мета објави дека Фејсбук, Инстаграм и Месинџер имаат проблеми. Скоро 1.000 луѓе пријавиле проблеми со Facebook, главно додека ја користеле мобилната апликација, на Downdetector.com. Некои, исто така, рекоа дека имаат проблеми со апликацијата Facebook Messenger.
Приближно исто толку луѓе пријавуваат проблеми и со Инстаграм. Некој напиша: „Инстаграм за пребарување не се вчитува и не можам да видам колку коментари има на ролната на Инстаграм или кога ги отворам коментарите покажува само 5-7 коментари, исто така, кога ги освежувам разговорите, покажува некоја грешка на Интернет“.
Повеќето корисници кои ги пријавуваат проблемите се обидуваат да пристапат до платформата од Њујорк, како што се гледа на мапата на прекини. Пристигнуваат извештаи и од Чикаго, Детроит, Феникс, Лос Анџелес и Далас. Неколку часа откако се појавија првите извештаи, бројот на засегнати луѓе се намали, но многумина рекоа дека сè уште имаат проблеми со Facebook, Instagram и Messenger.
Еден корисник изнервиран од ситуацијата напишал: „Мислев дека сум единствениот, месинџерот нема да покажува чии активни и страници нема да се вчитаат, ниту профилите на моите пријатели. Проверив дали сум суспендиран или ограничен, ништо се појави под предупредувањето за статусот на профилот, па затоа дојдов овде за да видам дали се случува друг дефект“.
Директорот за комуникации на Мета, Енди Стоун, сподели на X (поранешен Твитер): „Свесни сме дека луѓето имаат проблем со пристапот до нашите услуги. Работиме на ова сега“.
Мета призна: „Знаеме дека некои луѓе имаа проблеми со пристапот до нашите апликации порано. Се извинуваме за непријатностите што може да ги предизвика и ви благодариме за трпението додека нашите тимови работеа брзо за да го решат тоа“.