ПОВЕЌЕ

    СВЕТОТ ЗАСИТЕН ОД ЛУКСУЗ: LVMH потона за 150 милиони фунти, полугодишната нето добивка падна за 14%

    Време зa читање: 5 минути

    LVMH, најголемиот светски конгломерат за луксузни стоки, објави пад на нето добивката за 14 отсто за првата половина од годината, во износ од 7,26 милијарди евра. Овој пад се припишува на „економска и геополитичка несигурност“ заедно со забележително забавување на кинескиот пазар. По периодот на силен раст по пандемијата на ковид, групата, предводена од Бернард Арно, доживеа пад на продажбата од 1 процент, во вкупна вредност од 41,677 милијарди евра.

    Оваа бројка не е помала од проекциите направени од аналитичарите (42,13 милијарди евра) и (42,3 милијарди евра). Лука Солка од Бернштајн ја коментираше ситуацијата, истакнувајќи дека „LVMH забавува во услови на умерена побарувачка за луксуз“. Примарната поделба на групата, која опфаќа мода и кожни производи, која вклучува иконски брендови како Луј Витон, Диор и Берлути, беше особено погодена. Продажбата во оваа поделба се намали за 2 отсто на 20,77 милијарди евра, а оперативната добивка падна за 6 отсто, иако поделбата останува високо профитабилна со маржа од 38,8 отсто. Во целата групација, оперативната маржа за првата половина од годината изнесуваше 25,5 отсто, што е пад од 27,4 отсто во истиот период во 2023 година.

    Покрај предизвиците во модата и кожните производи, продажбата во секторот за часовници и накит, во кој има брендови како Hublot, TAG Heuer и Chaumet, се намали за 5 отсто, достигнувајќи 5,15 милијарди евра. LVMH, исто така, го истакна своето неодамнешно купување на швајцарскиот производител на луксузни часовници L’Epee 1839. Само една недела пред објавувањето на овие резултати, компанијата објави промени во раководството во Hublot и TAG Heuer, поделба управувана од Фредерик Арно, еден од синовите на Бернар Арно, бидејќи јануари.

    Компанијата Луј Витон стои зад дизајнот на постаментот на кој стои олимпискиот факел и послужавниците за медали за церемониите за доделување медали на Летните Олимписки игри во Париз, кој почнуваат за неколку дена. Дизајнерот на накит Шаумет ги дизајнирал медалите, во кои има парче ковано железо од Ајфеловата кула.

    И иако Loi Evin забранува директно рекламирање и промовирање од страна на алкохолните брендови на спортски настани во Франција, портфолиото на Moet Hennessy ќе биде во првите редови во сите угостителски места.

    Но, самиот настап на LVMH во првата половина од оваа година беше едвај олимписки, во најдобар случај заслужуваше само бронзен медал.

    Инвеститорите со загриженост ја следат цената на акцијата на LVMH откако гигантот за луксузни стоки ги објави своите најнови финансиски резултати. Акциите на LVMH паднаа за 7% досега оваа година, тренд кој се забрза од март.

    LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton забележа приход од 41,7 милијарди евра во првата половина на 2024 година, и покрај геополитичкото и економското опкружување кое остана неизвесно. „Европа и Соединетите Американски Држави постигнаа раст на постојан обем на консолидација и валутна основа; Јапонија забележа двоцифрен раст на приходите; остатокот од Азија го одразува силниот раст на трошоците на кинеските клиенти во Европа и Јапонија. Во вториот квартал, органските приходи растот беше 1%, се вели во соопштението на LVMH.

    Компанијата забележа дека профитот од повторливите операции за првата половина на 2024 година достигна 10,7 милијарди евра, што е еднакво на оперативна маржа од 25,6%, што значително ги надминува нивоата пред ковид. „Флуктуациите на девизниот курс имаа значително негативно влијание врз полугодишниот период. Учеството на Групацијата во нето добивката изнесуваше 7,3 милијарди евра“, соопшти LVMH.

    Бернард Арно, претседател и извршен директор на LVMH, коментираше: „Резултатите за првата половина од годината ја одразуваат извонредната издржливост на LVMH, поддржана од силата на нејзините Maisons и одзивот на неговите тимови во клима на економска и геополитичка несигурност. Водени како и секогаш од нашиот двоен фокус на посакуваноста и одговорноста, продолживме да работиме кон постигнување на целите поставени во нашите еколошки и социјални акциони програми. Во годината обележана со нашето партнерство со Олимписките и Параолимписките игри во Париз 2024 година, чест ни е да ја споделиме нашата креативност, одлична изработка и длабока посветеност на општеството за да го направиме овој настан голем успех и можност Франција да блесне на светската сцена.

    По бумот по ковид, продажбата на најголемата компанија за луксузна стока во светот порасна за само 1% органски на 20,98 милијарди евра во трите месеци до јуни, забавувајќи се од првиот квартал и недостасуваа предвидувањата на аналитичарите за зголемување од 3%.

    Извршниот директор Бернард Арно, според Форбс, забележал намалување на неговото лично богатство за околу 135 милиони евра по објавувањето на бројките.

    Гранката за вина и жестоки пијалаци Moet Hennessy повторно беше најслаба, заостана зад поделбите за мода, накит и багаж.

    Продажбата на Moet Hennessy беше 2,8 милијарди евра, 12% пониска отколку во првите шест месеци од 2023 година, додека нејзиниот оперативен профит падна за 26% на 777 милиони евра.

    Продажбата на шампањ падна, но остана над нивоата во 2019 година, соопшти компанијата, додека слабата продажба на коњак на потиснатиот кинески пазар делумно беше неутрализирана со враќањето на растот во САД, пазар на кој ривалите тврдат дека Хенеси се натпреварувал по цена за удел на пазарот.

    LVMH рече дека Прованса Роуз Шато д’Есклан „ја засилила својата меѓународна експанзија“.

    Враќањето на Хенеси на раст во САД ќе го засили испитувањето на целогодишните резултати на Diageo следната недела и бројките на Pernod Ricard на почетокот на септември.

    Америка е најголемиот и најпрофитабилен пазар за премиум алкохолни пијалоци, но забавувањето по пандемијата ги погоди продажбата и маржите бидејќи потрошувачите тргуваа надолу соочени со понатамошни поскапувања.

    Кина, исто така, покажа само бавен раст на премиум алкохолите оваа година во услови на катастрофа во финансирањето на домувањето и зголемената невработеност кај младите.

    LVMH рече дека, во несигурно геополитичко и економско опкружување, групацијата останува уверена во својот бизнис и ќе одржи стратегија фокусирана на постојано подобрување на посакуваноста на своите брендови.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично