ПОВЕЌЕ

    Суперавтомобилот наследник на Lamborghini Aventador LB744 ги откри клучните перформанси

    Време зa читање: 3 минути

    Ќе има пар електрични мотори напред и најлесниот, најмоќниот V12 мотор на Lamborghini досега на задниот дел

    Суперавтомобилот од следната генерација на Lamborghini го носи кодното име LB744. Придвижуван од бензинец V12 со моќност од 825 КС, поврзан со plug-in хибриден систем со три е-мотори.

    Има пакет батерии од 3,8 kWh што може да се полни за 30 минути со помош на ѕиден полнач од 7 kW.

    Најверојатно ќе биде глобално претставен во наредните месеци.

    Според зборовите на самиот производител на автомобили, Lamborghini отсекогаш бил синоним за V12 мотори, и се чини дека тоа би можело да важи уште неколку години до згаснувањето на EV. Има нов V12 суперавтомобил во работа со кодно име LB744, наследник на иконскиот Aventador, и откри клучни детали за хибридниот електричен погон (PHEV) на претстојното возило.

    Комбинација на моќност и мала тежина

    Според Lamborghini, V12 моторот на суперавтомобилот LB744 е најлесниот и најмоќниот 12-цилиндричен мотор што некогаш го изградил производителот на автомобили. Тежи цели 17 килограми помалку од моторот на Aventador, а сепак дава 45 КС поголема моќност. Сам по себе, погонската единица ICE е добра за неверојатни 825 КС и 725 Nm!

    Моторот V12 е поврзан со попречно монтиран, седумстепен автоматски менувач со двојна спојка (DCT) и ги придвижува задните тркала.

    Плаг ин-хибридниот систем користи три електрични мотори, два за предните и еден за задните тркала. Предните е-мотори имаат по 350 Nm, додека задната единица поврзана со менувачот прави околу 150 КС и 150 Nm. Во комбинација со V12 моторот од 825 КС, plug-in хибридниот погон на суперавтомобилот LB744 прави вкупно 1.015 КС!

    Всушност, plug-in хибридниот систем може дури и да го вози возилото во полн EV режим со погон на четири тркала, напред и назад! Производителот на автомобили не го откри опсегот на суперавтомобилот само за EV, кој најверојатно ќе биде доста низок со оглед на релативно малиот пакет батерии од 3,8 kWh. Позитивната страна е што може целосно да се наполни за помалку од 30 минути со полнач од 7 kW.

    Различни режими на возење

    Стандарден режим: Задниот мотор делува како стартер и генератор, обезбедувајќи напојување на предните мотори преку батеријата. Во овој режим, тој е вклучен со менувачот на IC моторот.

    Помош на моторот V12: Задниот мотор се одвојува и сите три мотори се напојуваат од батеријата додека работи ICE моторот. Во овој режим, LB744 може да ја достигне максималната комбинирана моќност од над 1.000 КС.

    Целосно EV режим: LB744 делува како EV, со исклучен IC мотор. Ја црпи енергијата од батеријата и со регенеративно сопирање на предните тркала. Хибридниот систем може да испраќа моќност до задните тркала во услови на ниско прилепување во полн EV режим.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично