Пандемијата ја зголеми побарувачката за купување преку интернет, но не секој може да се избори за својот дел од колачот. За да можете да ги зголемите вашите приходи со продажба преку Интернет, потребно е да спроведете низа чекори што систематски ќе го подобрат вашиот бизнис. Еве неколку совети за тоа како можете да го направите тоа.
Бидете искрени во пораките за продажба
Ќе бидете изненадени колку брендовите ги разубавуваат своите пораки за продажба за да ја зголемат продажбата и да добијат повеќе следбеници. Сепак, мора да знаете дека таквата стратегија е ефективна само на краток рок и дека на овој начин се губи довербата. Ако сте искрени и го опишувате производот точно каков што е, бидете сигурни дека ќе можете да го продадете. Со тоа, ќе ја добиете довербата на вашите клиенти, кои на крајот може да донесат нови клиенти.
Прикажете позитивни искуства
Ако веќе имате елабориран систем на продажба, контактирајте со клиенти кои претходно купиле од вас и прашајте ги за нивно мислење за вашите производи и услуги.
Понудете им одреден вид компензација во форма на производ или попуст, со цел да напишат промотивен текст на вашата страница, а потоа да го промовирате овој коментар како пофалба. Ова е одличен вид препорака, а луѓето што ве следат веруваат во такви препораки од прва рака.
Создадете чувство на итност
Ако имате продажна кампања или промоција, поттикнете чувство на итност кај луѓето. Дајте им на знаење дека можат да ја искористат понудата само уште 2 дена или 2 часа.
Многу луѓе реагираат на овој вид на стимулации кога купуваат импулсивно. Ова е особено точно за производи кои не се премногу скапи. Ако сте меѓу брендовите кои организираат промоции, обидете се да го поттикнете купувањето на овој начин.
Понудете поврат на парите
Кога ќе им ветите на луѓето дека ќе им ги вратите парите доколку се незадоволни, вие посочувате колку верувате во вашата марка и колку е таа стабилна.
Ретко ќе се случи некој навистина да побара поврат на средствата, но ако им ја понудите таа опција, многу брзо ќе почувствувате зголемување на интересот, бидејќи луѓето ќе почувствуваат дека не ризикуваат премногу кога имаат можност да се повлечат во секое време.
Инвестирајте во фотографии
Ако сакате добар одговор од луѓето, тогаш треба да инвестирате во содржината што ќе ја поставите со нив. Сè мора да се изврши на високо ниво, квалитетно и добро дизајнирано.
Ако продавате производи, а не услуги, инвестирајте во фотографија за да добиете подобар преглед на сè што продавате. На овој начин, луѓето ќе добијат попрецизна слика за тоа што купуваат.