ПОВЕЌЕ

    Сопственикот на Фејсбук, Мета, тужен за објавување крипто реклами за измама

    Време зa читање: 2 минути

    Сопственикот на Фејсбук, Мета, тужен за објавување крипто реклами за измама од страна на австралискиот регулатор.

    Австралиската комисија за конкуренција и потрошувачи поднесе тужба против Мета, порано Фејсбук, за „објавување реклами за измама во кои се прикажани истакнати австралиски јавни личности“. Регулаторот рече: „Суштината на нашиот случај е дека Мета е одговорна за овие реклами што ги објавува на својата платформа“.

    Мета тужена за објавување реклами за измама со криптовалути

    Австралиската Комисија за конкуренција и потрошувачи (ACCC) во петокот објави дека презела правни мерки против Meta Platforms Inc. (поранешен Facebook) и Meta Platforms Ireland Ltd.

    Австралискиот регулатор за конкуренција тврди дека компаниите „се вклучиле во лажно, погрешно или измамливо однесување со објавување реклами за измама со истакнати австралиски јавни личности“ на Фејсбук.

    ACCC тврди дека однесувањето на Мета „било прекршување на австралискиот закон за потрошувачи (ACL) или Законот за австралиската комисија за хартии од вредност и инвестиции (ASIC закон). Покрај тоа, регулаторот забележа:

    Исто така, се тврди дека Мета помагал и поттикнувал или бил свесно загрижен за лажно или погрешно однесување и претставување од страна на огласувачите.

    ACCC објасни дека рекламите „промовираат инвестиции во криптовалути или шеми за правење пари“. Тие прикажуваа добро познати луѓе, како што се „бизнисменот Дик Смит, ТВ водителот Дејвид Кох и поранешниот премиер на Нов Јужен Велс, Мајк Берд“, забележа ACCC, додавајќи дека корисниците на Фејсбук биле наведени да веруваат дека овие измами се вистински поврзани со овие познати личности.

    Претседателот на ACCC Род Симс рече:

    Суштината на нашиот случај е дека Мета е одговорна за овие реклами што ги објавува на својата платформа.

    Регулаторот за конкуренција рече дека Мета бил свесен за рекламите за измами со криптовалути на Фејсбук, но не презел доволно чекори за да го реши проблемот дури и откако компанијата добила поплаки од познати личности чии имиња и слики биле користени без согласност.

    ACCC бара „декларации, наредби, казни, трошоци и други наредби“, објасни регулаторот.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично