Највисокото трговско тело на ОН – УНКТАД вели дека неделниот сообраќај со контејнерски бродови низ Суецкиот канал е намален за повеќе од две третини од највисокото ниво, бидејќи бродските компании го избегнуваат Црвеното Море поради нападите врз бродовите од јеменските бунтовници Хути. Конференцијата на ОН за трговија и развој рече дека сообраќајот е намален за 67% од највисоките нивоа, додека вкупниот сообраќај – вклучувајќи ги транзитите со танкери и носачите на гас – е намален за 42%.
УНКТАД, исто така, го истакна влијанието врз трговијата, особено на африканските земји како Џибути, Кенија и Танзанија, кои сметаат на протокот на стоки низ каналот. Тоа, исто така, го нагласи еколошкиот ефект додека бродовите се пренасочуваат кон југ околу Африка.
Јан Хофман, шеф на трговската логистика на УНКТАД, рече дека комбинираниот ефект на подолгите растојанија што ги минуваат бродовите околу Кејп Добрата надеж и поголемата брзина со која тие патуваат за да го надополнат изгубеното време, предизвикале „експоненцијално повеќе“ емисии на јаглерод.
УНКТАД соопшти дека проценува дека поголемата потрошувачка на гориво може да резултира со дури 70% зголемување на емисиите на стакленички гасови за едно кружно патување Сингапур-Ротердам, на пример.