ПОВЕЌЕ

    СЛОБОДА НА ГОВОР ИЛИ ПОЛИТИЧКА КОРЕКТНОСТ: Бизнисите паузираат рекламирање на Твитер додека Маск ја крои политиката на компанијата

    Време зa читање: 4 минути

    Илон Маск им вети на огласувачите дека ќе спречи Твитер да се претвори во „бесплатен пеколен пејзаж за сите“. Оваа недела, огласувачите почнуваат да бараат детали за тоа како тој планира да ја исполни обврската. Медиумски купувач во една голема рекламна агенција, кој одби да биде именуван поради страв од одмазда, рече дека агенцијата ќе се сретне со Маск оваа недела за да праша како извршниот директор на Tesla планира да ги запре дезинформациите на платформата за социјалните медиуми.

    Купувачот, исто така, сакаше да знае како ветувањето на Маск се усогласи со неговите сопствени постапки, вклучително и еден твит во текот на викендот кој шири теорија на заговор за нападот против сопругот на претседателката на Претставничкиот дом на САД, Ненси Пелоси, Пол.

    Други теми го вклучуваат планот на Маск да ги зголеми трошоците за претплатата на Твитер и да сервира „половина повеќе реклами“, и кој ќе служи како точка на контакт на огласувачите откако низа високи директори, вклучително и шефот за реклами на Твитер, ја напушти компанијата откако тој ја презеде над.

    Се очекува на состанокот да се приклучат врвните клиенти на агенцијата, рече купувачот на медиумите.

    Твитер односно сега Маск веднаш одговори на барањето за коментар.

    Откако твитна во 2019 година дека не му се допаѓа рекламирањето, Маск сега е под притисок да избегне отуѓување на огласувачите кои придонесуваат со повеќе од 90% од неговите приходи. Тој ја поминува својата прва недела како извршен директор во Њујорк, а пријателите кои се менаџери на ризичен капитал му се придружуваат на состаноците за да ги уверат компаниите кои придонесуваат со повеќе од 5 милијарди долари годишно на Твитер.

    Џејсон Калаканис, ангел инвеститор (претприемач кој инвестира свои пари во мали компании и стартапи) и водител на подкаст кој му помага на Маск во неговата прва недела од сопственоста, во понеделникот твитна дека Твитер имал „многу продуктивен ден“ на состаноци со огласувачи и продавачи.

    Друг купувач на медиуми кој разговараше со Ројтерс рече дека нивната агенција нема да се сретне со Маск додека тој не артикулира насока за Твитер или не обезбеди суштинско ажурирање за тоа како платформата ќе им служи на огласувачите. Некои клиенти веќе почнаа да ги паузираат трошоците за реклами на Твитер оваа недела, рече вториот медиумски купувач, кој одби да ги именува огласувачите бидејќи изворот не е овластен да го стори тоа.

    Купувачот рече дека некои клиенти веќе се повлекле од Твитер поради повеќемесечниот хаос околу договорот, а некои како одговор на загриженоста за материјалот за сексуална злоупотреба на деца на Твитер. ИПГ, рекламна холдинг компанија која ги застапува главните клиенти, вклучувајќи ги Кока-Кола и Американ Експрес, ги советува клиентите да ги паузираат своите реклами на Твитер следната недела, според лице запознаено со ова прашање.

    И покрај тоа што Маск имаше состаноци со големите агенции и огласувачи оваа недела, тој во средата навечер се огласи на Твитер со анкета во која ги праша корисниците дали огласувачите треба да ја поддржат слободата на говорот или „политичката коректност“. Од повеќе од еден милион гласови, 80% одговориле со „слобода на говор“.

    „Таквите провокации не помагаат да се смират работите“, коментира купувачот на медиумите. Повеќе маркетери, исто така, се обратија на LinkedIn за да ја изразат својата загриженост за преземањето на платформата од Маск. „Доколку Илон не вработи нови одговорни лица посветени на чување на оваа „слободна“ платформа безбедна од говор на омраза, тоа не е платформа на која брендовите можат/треба да се рекламираат“, рече Али Васум, глобален директор за социјални и интегрирани медиуми за брендот на патики Џордан, кој е во сопственост на Најк, во објава на LinkedIn.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично