Од утре 11 нови директни летови до Скопскиот и Охридскиот аеродром, објави на својот Фејсбук профил вицепремиерот Александар Николоски. „Политиките на Владата во авиосообраќајот дадоа конкретни резултати“, напиша тој.
„Базел, Штутгарт, Стокхолм, Бари, Ларнака, Женева, Мадрид, Прага, Келн, Будимпешта, Неапол и други дестинации за кои веќе потпишавме договор.
Резултатите се загарантирани, повеќе линии, конкурентни цени и подобри услови за патување“, според вицепремиерот Николоски.
Инаку, денес почнува зимскиот ред на летање 2025/26, со времетраење до 28 март, при што речиси сите аеродроми во регионот го зголемуваат својот расположлив капацитет во споредба со минатата година. Скопскиот и белградскиот аеродром ќе го забележат најсилниот раст во регионот, секој со повеќе од половина милион седишта.
Проширувањето во двата града го поттикнува повторната експанзија на Виз Ер, зголемувајќи го капацитетот за 453.636 седишта во Скопје и 315.817 во Белград.
Аеродромот во Загреб ги комплетира првите три, а Кроација ерлајнс дејствува како главен двигател на растот на главниот загребски аеродром. Националниот авиопревозник додава 167.315 седишта во хрватскиот главен град, проширувајќи ја својата флота и мрежа, додека транзитира кон еден тип авион.
Рајанер, кој беше одговорен за значителен дел од растот на аеродромот во Загреб во последните години, ќе забележи поскромен пораст оваа зима, додавајќи 26.720 седишта. Од друга страна, конкурентот на Рајанер, Виз ер, исто така, го поттикнува растот на неколку помали аеродроми во поранешна Југославија оваа зима, вклучувајќи ги Тузла, Ниш, Бања Лука и Охрид.
Севкупно, пазарот на поранешна Југославија нуди 13.165.258 седишта на редовни летови оваа зимска сезона во 84.633 операции. Кога се разгледува целиот регион заедно, најпрометната меѓународна дестинација е аеродромот во Истанбул, со 473.568 седишта, по што следуваат Цирих со 414.502 и Истанбул Сабиха Гокчен со 342.704.
Досега, вкупно 26 нови линии се закажани од поранешна Југославија оваа зима. Тие вклучуваат нова услуга од Централна Азија помеѓу Астана и Белград, долгоочекуваната врска помеѓу Љубљана и Барселона, како и дополнувања на рекреативните авио линии како што е линијата од Скопје за Ларнака.
Аналитика








