Руските технолошки претприемачи треба да лансираат апликација за споделување слики на домашниот пазар за да помогнат да се пополни празнината што ја остави Инстаграм, која властите ја блокираа оваа недела. Новата услуга, позната како Росграм, ќе стартува на 28 март и ќе има дополнителни функции како што се групно финансирање и платен пристап за некои содржини, објави нејзината веб-страница во средата.
„Мојот партнер Кирил Филимонов и нашата група програмери веќе беа подготвени за овој пресврт на настаните и решија да не ја пропуштат можноста да создадат руски аналог на популарната социјална мрежа што ја сакаат нашите сонародници“, изјави Александар Зобов, директор за односи со јавноста на иницијативата. напиша на социјалната мрежа ВКонтакте.
Според фотографијата што ја сподели Зобов на Вконтакте, шемата на бои и распоредот на Росграм ќе има голема сличност со Инстаграм.
Мета не одговори веднаш на барањето за коментар за дизајнот на Росграм.
Рускиот државен регулатор за комуникации Роскомнадзор го блокираше пристапот до Инстаграм од понеделникот, откако неговиот американски сопственик Мета Платформс минатата недела рече дека ќе им овозможи на корисниците на социјалните мрежи во Украина да објавуваат пораки како „Смрт за руските напаѓачи“.
Мета, која исто така е сопственик на Фејсбук, рече дека привремената промена во нејзината политика за говор на омраза се однесувала само на Украина по руската инвазија, велејќи дека би било погрешно да се спречат Украинците „да го изразат својот отпор и гнев кон воените сили кои освојуваат“. Компанијата ја олабави својата политика за умереност на содржината за Украина во однос на забраната за повици за смрт на шеф на држава.
Русија, која веќе го забрани Фејсбук, отвори кривична истрага против Мета и обвинителството побара од судот да го назначи американскиот технолошки гигант како „екстремистичка организација“. Случајот треба да се најде на суд во понеделник.
Русија во последните месеци ја развива својата домашна технологија, вклучувајќи ги и паметните телефони AYYA T1 произведени од државниот конгломерат Ростек. Во ноември, Газпром Медиа го лансираше Yappy како домашен ривал на платформата за споделување видео TikTok.