ПОВЕЌЕ

    Rimac Automobili и Buggati започнаа да работаат под нова компанија: Bugatti Римац

    Време зa читање: 5 минути

    Rimac Automobili официјално ги здружија силите со Bugatti Automobiles под неодамна објавената компанија, Bugatti Rimac d.o.o. Новата компанија е сочинета од два автомобилски моќници кои генерираат возбудливо ново движење во автомобилската и технолошката индустрија, првично иницирано и силно поддржано од производителот на спортски автомобили Porsche AG.

    Кратката, но богата 10-годишна историја на Rimac од стартувањето во гаражата, започната од еден човек – Mate Rimac – сега го прави следниот голем чекор напред за да започне официјално да работи под Bugatti Rimac од 1 ноември 2021 година.

    Групацијата Rimac ќе биде главен акционер во Bugatti Rimac со 55% од акциите. Mate Rimac ќе го задржи својот акционерски удел во Rimac Group со 35%, при што Porsche со 22%, Hyundai Motor Group ќе го направи истото со 11% и другите инвеститори со 32%. Развојот, производството и снабдувањето со батериски системи, погонски единици и други EV компоненти по кои Rimac е познат и на кој им веруваат многу производители на автомобили ќе биде поделен во нов ентитет – Rimac Technology, кој ќе биде 100% во сопственост на Rimac Group.

    Bugatti Rimac ја гледа уникатната комбинација на два автомобилски и технолошки мотиви. Препознатливата агилност, техничката експертиза и немилосрдните иновации на Rimac во сферата на ЕВ, заедно со 110-годишното наследство на Bugatti за дизајн и инженерство на некои од најпознатите светски хиперавтомобили, сега се комбинирани во водечката компанија за хиперавтомобили. Porshe ќе игра силна улога во заедничката компанија како стратешки партнер. Покрај двајца менаџери, производителот на спортски автомобили од Штутгарт ќе назначи двајца членови на Надзорниот одбор, Оливер Блуме, претседател на Porsche AG и Луц Мешке, заменик-претседател и финансиски директор на Porsche AG.

    Раководството и стратешката насока на Mate Rimac, со кои Rimac стана фаворит во индустријата, значи дека тој е исклучително поставен да ја води новата компанија како главен извршен директор. Како извршен директор на Rimac Group, тој ќе раководи со Bugatti Rimac и со новиот оддел Rimac Technology.

    Глобалното седиште на Bugatti Rimac се наоѓа во сегашната база на Rimac на периферијата на Загреб, Хрватска, но со текот на времето ќе премине кон неодамна објавениот кампус Rimac од 200 милиони евра, 200.000 m2, кој исто така служи како дом на Rimac Technology.

    Со изградбата што сега започна, заедничкото истражување и развој на идните хиперавтомобили Rimac Automobili и Bugatti на крајот ќе се одвива во кампусот Rimac – што треба да се отвори во 2023 година со капацитет да биде домаќин на 2.500 луѓе водени од љубопитност и кошница на револуционерни случувања. Bugatti Rimac започнува со работа со 435 вработени како дел од новата компанија, од кои 300 ќе бидат со седиште во Загреб, а 135 во Молсхајм, Франција. Покрај тоа, 180 луѓе на локацијата на Bugatti Engineering во Волфсбург ќе ја поддржат новата компанија. Rimac Technology ќе се состои од над 900 вработени. Групацијата Rimac брои над 1.300 вработени низ различни локации.

    Новиот Управен одбор на Bugatti Rimac го назначи Кристоф Пиошон за главен оперативен директор. Тој претходно беше генерален директор во Bugatti Automobiles и гарантира продолжување на фабриката со неговиот извонреден квалитет во светот. Лариса Флејшер станува главен финансиски директор. Таа претходно беше шеф на контролниот сектор во Porshe во областите на дигитализација и развој на нови бизнис модели. Емилио Сцерво е именуван за главен директор за технологија, кој претходно ја извршуваше истата позиција во Rimac Automobili.

    Rimac Automobili и Bugatti Automobiles ќе продолжат да работат како посебни брендови и производители, задржувајќи ги нивните индивидуални производствени капацитети во Загреб и Молсхајм, соодветно, како и дистрибутивните канали.

    Rimac Technology ќе продолжи да иновира, развивајќи системи и технологии за возила за многу глобални OEM. Таквата иновативна технологија може да се користи и во идните модели на Bugatti и Rimac.

    „Чест ми е што ќе ја предводам оваа нова фузија на автомобилски умови и ќе го започнам она што без сомнение ќе биде успешно, револуционерно и возбудливо ново поглавје за сите вклучени. Исто така сум крајно љубопитен да го надгледувам длабокото влијание што Bugatti Rimac ќе го има врз индустријата и со нетрпение очекувам да развијам иновативни нови хиперавтомобили и технологии“, вели
    Мате Римац, извршен директор на Bugatti Rimac

    „Тешко е да се најде подобар натпревар од Rimac и Bugatti. Она што секоја страна го носи на маса во однос на техничката експертиза, знаењето и автомобилската историја, го прави наелектризиран рецепт. Брзите операции и вештините за електрификација на Rimac се совршено надополнување на исклучителното наследство и изработка на Bugatti. Останете во тек за некои навистина извонредни проекти во иднина“.

    „Убеден сум дека го најдовме вистинскиот микс на искуство и знаење, иновативна сила и тимски дух за менаџментот“, вели Луц Мешке, заменик-претседател на Извршниот одбор во Порше АГ.

    Оливер Блум, претседател на Управниот одбор на Porsche, го именува ова спојување како „совршено решение“ за сите вклучени: „Заедно, создаваме автомобилска компанија со високи перформанси. Успеавме да го позиционираме традиционалниот бренд Bugatti со неговата харизма за иднината на начин што создава вредност. Bugatti отелотворува фасцинација и страст, а Rimac има голема иновативна сила и технолошка експертиза.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично