ПОВЕЌЕ

    РЕВОЛУЦИОНЕРНО РЕШЕНИЕ НА ТОЈОТА: Батерија за ЕВ која „тера“ 1200 км, а се полни за 10 минути

    Време зa читање: 2 минути

    Тојота објави дека има техничко решение за двете главни пречки за масовно прифаќање на електрични возила на глобално ниво: опсегот на батериите и времето на полнење. Новата батерија за електрично возило на Тојота ќе нуди опсег од 745 милји односно безмалку 1200 километри, а ќе бидат потребни само 10 минути за таа да се наполни.

    Јапонскиот автомобилски гигант најави дека наскоро ќе започне со производство на нова батерија со цврста состојба која би можела да го удвои опсегот на повеќето електрични возила – на 745 милји. Батериите би можеле да стигнат на пазарот до 2027 или 2028 година, помагајќи да се катапултираат електричните возила во мејнстрим употреба.

    Опсегот на батериите и времето на полнење продолжија да бидат бариера за масовното прифаќање на ЕВ, при што потрошувачите не се согласуваат со идејата да возат ограничен број милји пред да поминат значително време за полнење.

    Иако опсегот на батериите и времето на полнење ќе придонесат многу за да се намали загриженоста на купувачите на автомобили за усвојување на електрични возила, производителите на ЕВ сепак ќе мора да се борат со уште една грижа што ја имаат потрошувачите со електричните возила – неквалитетна инфраструктура за полнење, која според анкетите го намали ентузијазмот за електричните возила во Соединетите Американски Држави.

    Според неодамнешните податоци, Соединетите Американски држави имаат околу 57.000 јавни станици за полнење – помалку од 10% од бројот на јавни станици за полнење што ги има Кина.

    Засега, битката за срцата и умовите на купувачите на автомобили се покажува како тешка битка, при што 74% од Американците чувствуваат дека возилата на гас се подобри за патувања од 250 милји или повеќе – праг што ако се премине, ќе бара најмногу Сопствениците на ЕВ да наплатат, според неодамнешната анкета на The Post-UMD.

    Моменталниот опсег на возење на повеќето електрични возила е околу 480 km. Иако пробивот во технологијата на батерии може да ја промени играта за индустријата за електрични возила, предизвиците остануваат на производната страна, со цврсти батерии кои предизвикуваат потешкотии со процесот на склопување, со катодни и анодни ќелии кои треба да бидат прецизно и брзо наредени, сметаат од Toyota.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично