Кинеската онлајн модна продавница Шејн имаше неверојатен раст во последните месеци. Во однос на продажбата, тој им се приближува на добро воспоставените Зара и H&M.
Шејн стана најголемата, интернет-модна компанија во светот, мерена според продажбата на производи од сопствен бренд, забележува Еуромонитор.
Со својата понуда и пристап кон клиентите, Шејн се обидува да и пристапи на новата генерацијата. Таа и се обраќа на публиката преку влијателни луѓе кои ја презентираат својата колекција облека на социјалните мрежи Инстаграм и ТикТок. Како дел од своето рекламирање, тој нуди голем број кодови за попусти.
Облеката што ја нуди Шејн е достапна по прилично прифатливи цени. Според Сосиете Џенерал, цените на производите се преполовени во споредба со Зара. Изборот на производ е исто така важен; Секоја недела има повеќе од сто нови дизајни на страницата.
Во последните месеци, епидемијата значително ги промени навиките на потрошувачите кај потрошувачите. Бидејќи физичките продавници беа затворени некое време или имаше препорака да се избегне физички контакт, тоа влијаеше на бумот во продажбата на Интернет. На штета на продажбата на Интернет, извонредни резултати забележаа модните продавници како Шејн, Асос, Заланд и Зара.
Шејн е приватна компанија која ги продава своите производи, меѓу другото, и на Амазон. Сепак, многу работи за нивниот бизнис се тајни, бидејќи податоците не се јавно достапни. Исто така, скоро и да нема трговија на домашниот пазар. Кинезите користат други продавници за купување преку Интернет.