ПОВЕЌЕ

    РАСПРОДАДЕН ЗА РЕКОРДНИ 18 МИНУТИ: Необичното My Ami Buggy на Citroen се враќа во ограничено производство

    Време зa читање: 3 минути

    Изненадувачки високата побарувачка го убеди Citroën да изработи дополнителни илјада единици на My Ami Buggy, еволуција на малиот отворен електричен Ami со две седишта. Тоа значи дека производството повторно ќе биде ограничено, иако ќе има значително повеќе достапни примери, а електрични возила ќе добие неколку ажурирања.

    Претставен како концепт во декември 2021 година, оригиналниот My Ami Buggy доби дизајн сличен на offroader кој се карактеризира со карактеристики како црна пластична надворешна облога, платнен сончев покрив, спојлер поставен на покрив и цевчести врати. Производството беше ограничено на 50 единици, а целата серија беше распродадена за околу 18 минути. Купувачите кои пропуштија имаат среќа: Citroën ги објави плановите за изградба на 1.000 примероци од втората серија.

    Компанијата со седиште во Париз тврди дека новата верзија на My Ami Buggy ќе биде многу слична на оригиналниот модел со исклучок на „неколку изненадувања“ кои не се детализирани. Преглед на фотографиите сугерираат дека електричното возило ќе добие облога поставена на покрив со интегриран визир за сонце.

    Не звучи како Citroën да прави промени во погонската единица на Ami. Класифициран како четирицикл наместо како автомобил во Франција, Ami се придвижува од електричен мотор кој црпи електрична енергија од литиум-јонски батерии од 5,5 киловати и ги запира предните тркала со 8 коњски сили. Нуди околу 45 милји опсег на возење и време од 0-60 милји на час од никогаш; неговата максимална брзина е ограничена на приближно 28 mph.

    Ажурираниот My Ami Buggy ќе биде пуштен во продажба во текот на првиот квартал на 2023 година, а испораките се планирани да започнат следното лето. Додека оригиналниот модел се продаваше исклучиво во Франција, новата верзија ќе биде достапна на дополнителни европски пазари. Информациите за цените сè уште не се објавени, но не се од мал интерес за нас: ништо не сугерира дека My Ami Buggy ќе го направи патувањето преку Атлантикот.

    ШТО Е СО ИМЕТО?

    Иако нема ништо ретро за Ами, неговото име носи огромно наследство. Citroën го претстави во 1961 година на модел наречен Ami 6 и развиен за да ја пополни бездната што ги дели 2CV и ID/DS. „Ами“ на француски значи „пријател“, но наводно е акроним што значи „automobile de milieu de gamme“ („автомобил од средна класа“), додека 6 ја претставува зафатнината на рамниот двоен мотор од 602 кубици.

    Понуден како седан со фанки линија на покривот во облик на Z и како караван, Ami 6 ги надмина дури и оптимистичките очекувања и стана најпродаваниот автомобил во Франција во 1966 година. Беше накратко понуден во САД, но очекувано беше слабо продаден. Citroën лансираше еволуција на Ami 6 наречена Ami 8 во 1969 година (новиот модел особено доби линија на покрив со поконвенционален изглед) и производството на овој автомобил заврши во 1978 година.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично