ПОВЕЌЕ

    ПРОФИТОТ НА TESLA ПАДНА ЗА 44%, Cybertruck нема да биде профитабилен до 2025 година

    Време зa читање: 4 минути

    Tesla ги објави резултатите за третиот квартал кои не ги исполнија очекувањата на аналитичарите во услови на тековна ценовна војна. Нето приходот на Tesla падна во третиот квартал во однос на претходната година, бидејќи намалувањата на цените помогнаа да се поттикне силен раст на продажбата, но исто така придонесе за профитните маржи на производителот на автомобили

    Компанијата, производител на електрични возила, соларни панели и батерии со седиште во Остин, Тексас, во средата објави нето приход од 1,85 милијарди долари за кварталот јули-септември, што е пад од 44% во однос на претходната година. Заработката по акција падна на 53 центи од 95 центи.

    Тесла, производителот на електрични автомобили објави приход од 23,4 милијарди долари во третиот квартал од 2023 година, што е мало зголемување од 21,4 милијарди долари во истиот период минатата година, додека приспособената заработка се намалила за 37% на 66 центи по акција.

    Tesla соопшти дека профитабилноста е погодена од падот на просечната продажна цена на нејзините возила, негативните девизни ефекти и зголемените оперативни трошоци поврзани со Cybertruck, вештачката интелигенција и други истражувачки и развојни проекти.

    Оперативните приходи паднаа за 52% од претходната година на 1,76 милијарди долари во третиот квартал, додека оперативните расходи се зголемија за 43% во истиот период. Оперативната маржа на Tesla се намали на 7,6%, во споредба со 17,2% во третиот квартал од 2022 година.

    Работните маржи на компанијата паднаа трет квартал по ред, што значи дека честите намалувања на цените го направија данокот на долната линија на Tesla. „Нашите трошоци за продадени стоки по возило се намалија на 37.500 американски долари во третиот квартал. Додека трошоците за производство во нашите нови фабрики останаа повисоки од нашите воспоставени фабрики, ние ги имплементиравме неопходните надградби во третиот квартал за да овозможиме дополнително намалување на единечните трошоци. Ние продолжуваме да веруваме дека лидерот во индустријата треба да биде лидер во трошоците“, рече Tesla во својата квартална заработка доцна во средата.

    Маржите на Tesla се намалија бидејќи компанијата постојано ги намалуваше цените на многу од нејзините модели во услови на слаба домашна побарувачка и зголемената конкуренција од кинеските производители на електрични возила како BYD Co.

    За време на повикот за заработка, Маск рече дека на Cybertruck што наскоро ќе биде испорачан ќе му бидат потребни „18 месеци пред да биде значаен придонесувач во готовинскиот тек“. „Сакам да нагласам дека ќе има огромни предизвици во достигнувањето обемно производство со Cybertruck и потоа да го направиме паричниот тек на Cybertruck позитивен – ова е едноставно нормално“, рече Маск за време на повикот за заработка.

    Во својата гига-фабрика во Тексас, Tesla започна пилотско производство на Cybertruck, кој треба да ги направи своите првични испораки оваа година.

    Tesla соопшти дека нарачала еден од најголемите светски суперкомпјутери за да го забрза темпото на развој на вештачката интелигенција, со пресметковен капацитет повеќе од двојно зголемен во споредба со Q2.
    „Нашата голема инсталирана база на возила продолжува да генерира анонимизирано видео и други податоци што се користат за развивање на нашите функции за способност за FSD“, велат од компанијата.

    Компанијата соопшти дека планира да го зголеми производството што е можно побрзо во согласност со целта од 50 проценти CAGR „почнавме да водиме кон почетокот на 2021 година“. „Во некои години може да растеме побрзо, а некои побавно, во зависност од голем број фактори. За 2023 година, очекуваме да останеме пред долгорочните 50 проценти CAGR со околу 1,8 милиони возила за годината“, рече Тесла.

    За да ја исполни својата годишна цел од 1,8 милиони испорачани возила, компанијата сега мора да испорача рекордни 476.000 возила во последните три месеци од годината. Инвеститорите ја повикаа Tesla да се сврти кон рекламирање, стратегија што компанијата претходно ја избегнуваше, во обид да ги исполни целите за испорака.

    Војната за цените на електричните возила е добра за потрошувачите, бидејќи продажбата на целата индустрија во САД достигна рекорд од 300.000 возила за третиот квартал. Сепак, уделот на Tesla на пазарот се намалува. Компанијата сега контролира само половина од пазарот, нејзиниот најнизок пазарен удел досега и пад од 62% во првиот квартал.

    Акциите на Tesla забележаа благ пораст во средата по завршувањето на работното време, откако паднаа за 4,8% до 242,68 долари во редовното тргување. Акцијата се зголеми за околу 10% во текот на изминатата година, но е далеку под највисокото ниво во 2021 година од повеќе од 400 долари.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично