Нетфликс не може да се пофали со својот профит во вториот квартал. Тие објавија дека изгубиле околу 1 милион глобални претплатници во кварталот, што го одбележа второто последователно тримесечје каде што има намалување на претплатници. И изгуби 1,3 милиони претплатници во САД и Канада, што е трет пат во последните пет квартали да губи корисници во својот најпрофитабилен регион врз основа на просечниот приход по корисник.
Сепак, акциите на Нетфликс пораснаа за повеќе од 6% во тргувањето по часовите. Компанијата предвиде дека ќе изгуби 2 милиони претплатници во кварталот.
За третиот квартал, Netflix прогнозираше дека ќе додаде само 1 милион нови претплатници – под просечната проценка на аналитичарите од 1,8 милиони, според StreetAccount. Ако Netflix го следи тоа и додаде само 1 милион клиенти следниот квартал, тој сепак ќе изгуби претплатници оваа година .
Можеби позитивното расположение на инвеститорите кон компанијата е поттикнато од конкретните планови на компанијата за заживување на растот – од кои повеќето нема да започнат до 2023 година.
Нетфликс објави дека неговиот производ поддржан од реклами ќе започне на почетокот на 2023 година. Тоа е всушност одложување од крајот на 2022 година, кога Нетфликс се надеваше дека ќе дебитира на поевтиното ниво, според извештајот на Њујорк Тајмс од мај.
Во своето квартално писмо од акционерите, Нетфликс, исто така, ги наведе своите планови за сузбивање на споделувањето лозинки, истакнувајќи дека започнал два различни пристапa во Латинска Америка за да „најде лесна за користење понуда за платено споделување за која веруваме дека работи за нашите членови и нашиот бизнис дека можеме да го пуштиме во 2023 година“. Нетфликс додава: „Охрабрени сме од нашите рани учења и способноста да ги претвориме потрошувачите на платено споделување во Латинска Америка“.
Компанијата го заврши своето писмо со малку додворување на акционерите. Се чини дека инвеститорите ги слушаат главните тренери Рид Хестингс и Тед Сарандос. „Повторното забрзување на растот на приходите е голем предизвик“, напиша компанијата. „Но, претходно минавме низ тешки времиња. Ја изградивме оваа компанија да биде флексибилна и прилагодлива и ова ќе биде одличен тест за нас и нашата култура со високи перформанси. Среќни сме што сме во позиција на сила како лидер во стриминг забава според сите метрики (приходи, ангажман, претплатници, профит и бесплатен готовински тек). Ние сме уверени и оптимисти за иднината“.