Повеќе од 500 огласувачи на Твитер го паузираа огласувањето на страницата за микро блогирање Твитер по преземањето на Илон Маск минатата година, објави во средата The Information, цитирајќи лице запознаено со нејзиниот бизнис со реклами. Дневниот приход на компанијата за социјални медиуми на 17 јануари беше за 40% помал од истиот ден пред една година, се додава во извештајот.
Падот на приходите на компанијата првпат беше објавен од технолошкиот билтен Платформер во вторникот.
Твитер не одговори веднаш на барањето на Ројтерс за коментар за двата медиумски извештаи.
Откако Маск го презеде Твитер во октомври минатата година, корпоративните огласувачи побегнаа како одговор на милијардерот кој отпушти илјадници вработени и брзаше со платената опција за проверка што резултираше со измамници кои имитираат компании на Твитер.
Платформата за социјални медиуми неодамна ја укина забраната за политички реклами од 2019 година и рече дека ќе ја релаксира политиката за рекламирање за „рекламите засновани на причина“ во Соединетите Држави и ќе ја усогласи својата рекламна политика со ТВ и други медиуми.