Тојота ја претстави својата редизајнирана Toyota C-HR беше важен момент за Toyota и за европскиот C-SUV сегмент. Компанијата очекува новото возило да биде радикален додаток на висококонкурентниот пазар, со впечатлив контраст со конвенционалниот стил на SUV со драматичен дизајн со остри рабови поблиску до изгледот на современите спортски купеа.
Успехот на претходната верзија како иноватор помогна да се трансформира јавната перцепција за Toyota во Европа, додавајќи силна емоционална димензија на брендот. Клиентите силно реагираа, а повеќе од половина го наведоа стилот на автомобилот како нивна главна причина за купување. Toyota C-HR стана модел на Toyota со најдобри перформанси за продажба на освојување.
Целосно новата, следната генерација на Toyota C-HR го подига исклучителниот квалитет и статусот на својот претходник на повисоко ниво со авангарден дизајн, напредни технологии и низа електрифицирани хибридни и plug-in хибридни погонски единици со зголемена моќност, поголема возност. и проширени можности за целосно електрично возење. Тоа, исто така, ја зајакнува посветеноста на Toyota кон Европа: новиот модел е замислен во Европа со цврсто на ум европските клиенти и се гради исклучиво во Европа, вклучително и монтажа на нејзините високонапонски батерии.
Субкомпактниот кросовер Toyota C-HR влегува во нова генерација и е редизајниран од врв до опаш. Сериското возило има тркала од 20 инчи и задни светла со поразумен изглед од концептот, но многу од разиграните стилски избори – како што е достапната двобојна варијанта – остануваат. За жал за американските купувачи, C-HR беше укинат за Америка по моделот 2022 година, а овој нов е наменет само за Европа.
Новиот C-HR ќе доаѓа со три опции за погон и сите се хибридни. Хибрид само со погон на предните тркала со 1,8-литарски бензински мотор ќе биде на дното на линијата, со помоќна 2,0-литарска хибридна поставка која нуди погон на предните или на сите тркала. Новата plug-in-хибридна конфигурација, исто така со 2.0-литарски бензински мотор, се наоѓа на врвот.
Се чини дека овие погонски агрегати се подигнати директно од Prius, што треба да го надополни новиот C-HR со прилично поголема моќност од претходно, особено со опциите од 2.0 литри. За референца, стандардната 2.0-литарска поставка на Prius хибрид со спецификација на САД произведува 194 коњски сили, а plug-in-хибридниот Prius Prime има 220 КС.
Внатрешноста на новата генерација е подеднакво ремонтирана како и надворешноста. Зад воланот се наоѓа нов 12,3-инчен дигитален мерач. Централниот инфозабавен екран осетлив на допир се наоѓа покрај инструменталната табла. Новиот инфозабавен систем додава виртуелен асистент и безжични врски за Apple CarPlay и Android Auto. Дополнително, новиот систем може да обезбеди информации за опсегот на ЕВ и локални локации за полнење.
Toyota го воведува новиот автомобил со сет на модели од специјално издание, на чело со GR Sport издание. GR додава шема со G-мрежа за решетката, 20-инчни алуминиумски тркала, со ознака GR на надворешноста и врежана на потпирачите за глава.