Корпорацијата Мајкрософт во средата соопшти дека ги обновила сите свои облак-услуги по прекинот на мрежата што ја симна нејзината облак платформа Azure заедно со услугите како што се Тимс и Outlook што ги користат милиони ширум светот. Статус страницата на Azure покажа дека услугите биле погодени во Америка, Европа, Азија Пацифик, Блискиот Исток и Африка. Само услугите во Кина и нејзината платформа за владите не беа погодени.
Бизнисите станаа се повеќе зависни од онлајн платформите откако пандемијата предизвика промена на повеќе вработени кои работат од дома. Вчера наутро Azure рече дека повеќето клиенти требало да видат обновување на услугите по целосно обновување на мрежата за широка површина на Microsoft (WAN).
Прекинот на Azure, кој има 15 милиони корпоративни клиенти и над 500 милиони активни корисници, според податоците на Microsoft, може да влијае на повеќе услуги и да создаде домино ефект бидејќи речиси сите најголеми светски компании ја користат платформата.
Претходно, Мајкрософт соопшти дека утврдил дека се јавува проблем со мрежното поврзување со уредите преку Microsoft WAN. Ова влијае на поврзувањето помеѓу клиентите на интернет со Azure, како и на поврзувањето помеѓу услугите во центрите за податоци, се вели.
Мајкрософт подоцна објави на Твитер дека ја вратил промената на мрежата за која верува дека го предизвикува проблемот и дека користи „дополнителна инфраструктура за да го забрза процесот на обновување“. Мајкрософт не го откри бројот на корисници погодени од прекинот, но податоците од веб-страницата за следење прекини Downdetector покажаа илјадници инциденти низ континентите. Веб-страницата Downdetector ги следи прекините преку собирање извештаи за статусот од различни извори, вклучително и корисници.
Облак бизнисот на Мајкрософт помогна во зајакнувањето на неговата фискална заработка во вториот квартал во вторникот. Таа прогнозираше дека приходот за третиот квартал од таканаречениот интелигентен облак бизнис ќе биде од 21,7 до 22 милијарди долари и покрај загриженоста дека профитабилниот сегмент на облак за големите технолошки компании може да биде силно погоден бидејќи клиентите бараат да ги намалат трошоците.
Уделот на Azure на пазарот на облак компјутери се зголеми на 30% во 2022 година, заостанувајќи го AWS на Amazon, според проценките на BofA Global Research. Microsoft им се придружи на другите големи технолошки компании во вртењето кон отпуштања за да ја избркаат послабата економија, објавувајќи минатата недела дека го намалува 10.000 работни места.
Нејзините акции паднаа за 3,2% на 234,41 долари.
Прекините на платформите на Big Tech не се невообичаени бидејќи неколку компании, од Google до Meta забележаа прекини на услугата. Azure, вториот најголем давател на облак услуги по Amazon, се соочи со прекини минатата година.
За време на прекинот, корисниците се соочија со проблеми при размена на пораки, придружување на повици или користење на какви било функции на апликацијата Teams. Многу корисници излегоа на Твитер за да споделат ажурирања за прекинот на услугата, при што #MicrosoftTeams е во тренд како хаштаг на страницата на социјалните медиуми.
Тимовите на Мајкрософт, кои ги користат повеќе од 280 милиони луѓе на глобално ниво, претставува составен дел од секојдневните операции за бизнисите и училиштата, кои ја користат услугата за остварување повици, закажување состаноци и организирање на нивниот работен тек.
Имаше неколку знаци за значително нарушување во големите фирми за финансиски услуги со седиште во Велика Британија, каде што повеќе апликации за пораки понудени од провајдери како Movius и Symphony се користат заедно со Microsoft Teams за поврзување на банкарите со клиентите и канцеларискиот персонал со колегите кои работат од далечина.
Два извори со седиште во Лондон, кои работат во две големи светски банки, рекоа дека дури и не забележале проблем.
Deutsche Boerse Group, која управува со берзата во Франкфурт, рече дека немало никакво влијание врз тргувањето. Франкфуртската Commerzbank AG објави во соопштение дека Мајкрософт истражува неколку прашања кои влијаат на банката.
Меѓу другите погодени услуги беа Microsoft Exchange Online, SharePoint Online, OneDrive за бизнис, според статусната страница на компанијата. „Мислам дека треба да се води многу голема дебата за еластичноста во комуникациите и облак просторот и критичните апликации“, рече главниот извршен директор на Symphony, Бред Леви.