ПОВЕЌЕ

    Преглед на Mercedes-Benz W214: Дали пристигна кралот на Е-класата?

    Време зa читање: 5 минути

    Традиционалните седани стануваат се помалку барани бидејќи ордите купувачи го напуштаат сегментот во корист на кросовери со високо возење. И покрај тоа, E-Class на Mercedes-Benz останува клучен играч во неговото портфолио на производи, како што се гледа од фактот дека моделот W213 кој дебитираше во 2016 година забележа 2,2 милиони продажби во текот на својот седумгодишен животен век.

    Тој тренд најверојатно ќе продолжи со пристигнувањето – во ноември или декември – на целосно новата генерација W214, која се надоврзува на основните јаки страни на својот претходник, бидејќи е поткрепена со најновата платформа MRA II и добива низа врвна технологија .

    Новите функции вклучуваат суперекран MBUX HMI (опционално), кој има експанзивен екран за инфозабава, како и дополнителен дисплеј што му овозможува на патникот на предното седиште да гледа видеа на TikTok, да репродуцира Angry Birds или да проследува филмови.

    Значи, што е ново со W214?

    Ново во W214 E-Class е и управувањето со четири тркала, кое како опција е поврзано со воздушно потпирање. Најновата Е-класа е за 22 мм подолга во меѓуоскиното растојание од старата и е исто така импресивно лизгава низ воздухот, бидејќи рачките на вратите што се повлекуваат придонесуваат за коефициент на отпор од 0,23.

    Платформата и опсегот на моторот може, на прв поглед, да изгледаат прилично познати. Е-класата работи на MRA платформата на Merc (иако на MRA2, ревидирана верзија за новата генерација на автомобили, вклучувајќи ги најновите C, GLC и S) и моторите првично достапни во ОК се бензинските E200 и E220d (исто така како E300e plug-in хибрид).

    Сите првични автомобили кои доаѓаат во ОК користат четирицилиндрични мотори со блага хибридна асистенција и ја придвижуваат силата до задните тркала преку автомат со девет брзини. Шестцилиндричен E450d е потврдено дека ќе биде лансиран во ОК подоцна во текот на годината, а моделите со погон на сите тркала 4Matic исто така може да се пробијат.Во поглед на дизајнот, E го продолжува трендот на Мерк за еволуција-сосема познато-додека-исто така-поинаква-доволно-различна. Најголемите разлики се напред, со заоблени фарови и лице налик на јазовец кај моделите AMG Line; и одзади, каде што светлечките потписи вклучуваат црвени DRL кои се обвиткуваат околу трикраки ѕвезди.

    Овде се појавуваат и рачките на вратите на S-Class што излегуваат.Внатре, тоа е многу мини S со импресивна низа употребени материјали. Има задоволувачки удар за влечење на вратата, нелепливи кликања на стебленцата на индикаторот и некои слатки фурнири и кожи (Artico или реални) кои се применуваат изобилно. Но, она што Е-класата навистина нè разбранува е понудената технологија. E дебитира со новиот MB.OS на Merc – целосно саморазвиен инфозабавен систем и софтверска инфраструктура која е оптоварена со апликации, услуги и платформи за содржина. И сето тоа е уредно во новиот Superscreen на Merc.

    Како што веќе погодивте, Superscreen е помала верзија на Merc’s Hyperscreen што беше лансирана прво во електричниот автомобил EQS и вклучува голем централен екран на допир, како и дисплеј за патници. Системот дозволува инсталирање апликации и игри, а нашите тест-автомобили беа претходно натоварени со работи како што се Angry Birds за играње додека сте паркирани или услугите за видео повици Webex и Zoom (кои работат со камерата поставена на контролната табла) кои ви овозможува да примате видео повици (повторно, само додека сте паркирани).

    Дури и амбиенталното осветлување може да реагира на музиката што ја пуштате преку (најверојатно опционален) аудио систем од високата класа што вклучува Dolby Atmos.И тоа не е се. Merc го опреми E со сета најнова безбедносна технологија, вклучувајќи системи што ве предупредуваат за автомобили/велосипедисти/пешаци кои поминуваат ако стигнете да ја отворите вратата, и опционални системи за дигитални светлосни системи кои прикажуваат графика на патот пред вас. Има дури и нов асистент за промена на лентата што, кога системите за помош при возење на автомобилот се активни на автопатот, дури и ќе ви престигне или ќе ви ја промени лентата без вие да го поттикнете. Го пробавме и е застрашувачки импресивен.

    Како се вози кога сте на воланот? Да почнеме со моторите. Овде ги тестиравме бензинците E200 и дизелот E220d и, иако и двата не се масовно инспиративни во однос на моќноста или звукот што го обезбедуваат, тие ви даваат доволно зрачење и се способни за импресивна ефикасност. Бензинецот E200 забрзува непречено, со малку расипано ржење на моторот (што е зголемено во Sport режимот за да звучи како AMG A45), а тој многу традиционалниот дизел мотор не станал помалку груб меѓу генерациите. Но, фрустрирачки, сите автомобили што ги тестиравме во Австрија беа опремени со воздушно потпирање и управување на задните тркала – инженерски и шасија подобрувања што не доаѓаат на пазарот во Обединетото Кралство. Што е срамота, бидејќи Es-ите што ги возевме сите се чувствуваа извонредно засадени со брзина и се чувствуваа многу помали за маневрирање отколку што сугерира нивниот отпечаток.

    E останува извонреден крузер, изграден за чисто пробивање низ воздухот со значително темпо, возење непречено и затапување на сериозен шум од патот или гумите. Овие не се автомобили што треба да се фрлаат наоколу, и се истакнуваат многу повеќе со нежен бран.

    E ја потврдува својата позиција како префинет избор во извршниот сегмент и ви ја дава секоја можна технологија што е достапна. Дали сето тоа е премногу? Можеби, но ќе бидете премногу зафатени со автономно менување лента додека се занимавате со бескрајните поставки на E за да забележите.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично