Porsche најави две нови plug-in хибридни Panamera автомобили, бидејќи германските производители на автомобили се обидуваат да ги заштитат своите облози нудејќи поширок сет на електрифицирани опции.
Кон крајот на минатата година, Porsche ја претстави третата генерација на Panamera, во која беше вклучена Panamera Turbo E-Hybrid како прв од четирите модели на Panamera E-Hybrid кои на крајот ќе бидат понудени. Денес, производителот на автомобили додава уште две: Panamera 4 E-Hybrid и Panamera 4S E-Hybrid. Четвртиот модел ќе биде објавен подоцна.
Porsche вели дека одговара на „значајната побарувачка за ефикасни и динамични погонски единици E-Hybrid“ со објавувањето на овие две нови варијанти. Навистина, хибридите се сè повеќе барани на различни пазари, дури и кога растот на продажбата на возила со чисто батерии се забавува.
Но, тоа е Porsche, така што нема да биде евтино. 4 E-Hybrid ќе започне од 117.495 долари, додека 4S E-Hybrid започнува од 128.795 долари (и двете вклучуваат такси за дестинација). Пред-нарачките може да се направат почнувајќи од крајот на март, а се очекува да започнат испораките до есен.
Panamera 4 E-Hybrid ќе понуди подобро забрзување и подобрен вртежен момент со комбинирање на нов хибриден систем со „значително обновениот“ 2,9-литарски V6-twin-turbo мотор со моќност од 224 kW или 300 коњски сили. Комбинираниот систем има 346 kW или 463 КС, со максимален вртежен момент од 479 lb.-ft., забрзување од 0 до 60 mph за 3,9 секунди и максимална брзина на патеката од 174 mph.
Во меѓувреме, 4S E-Hybrid ќе има и 2,9-литарски, шестцилиндричен мотор со малку повисоки перформанси од 260 kW или 348 КС. Вкупниот систем ќе добие 400 kW или 536 КС и максимален вртежен момент од 553 lb.-ft. Ова и овозможува на Panamera 4S E-Hybrid да забрзува од 0 до 60 mph за 3,5 секунди и максимална брзина од 180 mph.
Има повеќе што да се допадне од овие два нови модели, вклучувајќи поголема брзина на полнење и подобра реакција на гас. Новата батерија е исто така поголема, со бруто капацитет од 25,9 kWh, сместувајќи се во првите редови на plug-in хибриди. Порше вели дека претставува околу 45 отсто повеќе капацитет од неговите претходници.
Вграден AC полнач од 11 kW може да ја наполни батеријата за само два часа во правилни услови. И целосно нов електричен мотор, кој го надополнува бензинскиот мотор, сам по себе ќе дава 140 kW, или 187 КС, како и 331 lb.-ft. вртежен момент, што го прави помоќен од оној што се користеше во претходната генерација.
4 и 4S ќе стартуваат во целосно електричен режим E-Power кога ќе се вклучат. Штом состојбата на полнење на батеријата е под одредена минимална вредност, Porsche вели дека системот автоматски ќе се префрли на режимот Hybrid Auto, кој управува со погонската група врз основа на моменталната ситуација на возење. И паметниот систем за навигација испраќа информации за маршрутата до возилото, кои се обработуваат со режимот Hybrid Auto за да се „оптимизира стратегијата на погонот“. На пример, режимот на возење може да се оптимизира за да троши помалку енергија при возење во град, со многу застанувања и поаѓања.
Два дополнителни режими на возење, E-Hold и E-Charge, исто така обезбедуваат уникатни придобивки. Во режимот E-Hold, моменталната состојба на полнење на батеријата е зачувана. Во режимот E-Charge, батеријата се полни до 80 проценти од моторот со согорување при брзини над 34 mph.
Во режимот Sport и Sport Plus, целната состојба на полнење на батеријата е намалена на 20 и 30 проценти, соодветно (претходно 30 проценти и 80 проценти). Ова е насочено кон подобро траење на батеријата без жртвување на перформансите.
Porsche во последно време најавуваше целосно електричен Macan и освежен Taycan со можности за ултра брзо полнење. Но, како што стапката на продажба на ЕВ се враќа на земја, производителот на автомобили ги штити своите облози со проширување на бројот на хибридни модели што ги има при рака.
Порше е во хибридната игра повеќе од 10 години, нудејќи plug-in хибридни верзии на Cayenne и Panamera, како и не plug-in хибридни модели на Panamera и Cayenne.