ПОВЕЌЕ

    ПОРАДИ НЕОДАМНЕШНИОТ ИНЦИДЕНТ: CrowdStrike се соочува со потенцијално цунами од тужби

    Време зa читање: 2 минути

    Клиентите на авиокомпаниите погодени од големиот прекин што го ограничи патувањето со авион во јули, ја тужат CrowdStrike, позната фирма за сајбер безбедност. На 19 јули 2024 година, неисправното ажурирање на софтверот од CrowdStrike урна над 8 милиони Windows компјутери ширум светот. Инцидентот доведе до големи прекини во различни сектори, вклучувајќи банки, болници и линии за итни случаи.

    Авиоиндустријата беше особено тешко погодена, со илјадници одложени или откажани летови. Како резултат на тоа, патниците беа блокирани и се обидуваа да стигнат до своите дестинации. Delta Air Lines, еден од најтешко погодените авиопревозници, објави дека откажал повеќе од 6.000 летови, што резултирало со проценета цена од околу 500 милиони долари. Авиокомпанијата сега се справува со над 176.000 барања за враќање на пари или надомест.

    Како одговор на хаосот предизвикан од прекинот, група патници поднеле тужба против CrowdStrike во федералниот суд во Остин, Тексас. Тужителите тврдат дека небрежноста на CrowdStrike при тестирањето и распоредувањето на неговиот софтвер довело до огромно нарушување. Во тужбата се детализирани искуствата на неколку засегнати патници. Жителот на Калифорнија, Хулио дел Рио, еден од тужителите, потрошил 1.200 долари за нов билет за Сан Франциско, откако бил заглавен 11 часа поради откажувањето на неговото патување од Хаваи до Лос Анџелес.

    CrowdStrike одговори на тужбите во изјава за Axios, наведувајќи: „Ние веруваме дека овој случај нема заслуги и ние енергично ќе ја браниме компанијата“.

    Сепак, ова не е единствениот правен предизвик со кој се соочува CrowdStrike во пресрет на прекинот. Компанијата се занимава и со тужба на акционери поднесена на 31 јули 2024 година. Тужбата дојде откако цената на нејзината акција падна за околу една третина по инцидентот.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично