Xiaomi го обелодени својот нов адут за големи тркачки брзинци – Xiaomi SU7 Ultra. Производителот на паметни телефони го претстави прототипот за хиперавтомобил варијанта на неодамна објавеното електрично возило SU7 (EV), како што беше споделено во обраќањето на основачот пред неколку дена.
Во петокот, Xiaomi го одржа својот годишен говор од основачот Леи Јун, за време на кој компанијата го претстави SU7 Ultra, дизајниран да се натпреварува на германската тркачка патека Нирбургринг.
Развојот на прототипот е во тек, а за наесен е предвидено и да си ги одмери силите на германската тркачка патека Нирбургринг. Xiaomi потврди дека официјалното време за круг ќе биде поставено во октомври.
Рекордот во кругот за сериски ЕВ е кругот од 7:05:298, поставен од Rimac Nevera со 1.914 КС во 2023 година, но требаше да се отстранат неговите задни седишта за да се постигне тоа.
Возилото со перформанси, кое е изменета варијанта за надградба на неодамна објавениот Xiaomi SU7, се очекува да има максимална брзина од над 350 km/h (~217,48 mph), заедно со забрзување од 0-100 km/h за 1,97 секунди. (0-60 mph за ~ 1,9 секунди) и 1.548 коњски сили.
SU7 Ultra се напојува со новонајавениот електричен „HyperEngine V8“ на Xiaomi, надополнет со два дополнителни мотори: еден V8 и еден V6. Статистички, оваа комбинација ја надминува моќта на луксузните спортски автомобили како Bugatti Chiron, при што само HyperEngine V8 испорачува 578 КС и 468 lb-ft вртежен момент. Опремен со батерија Qilin 2.0 на CATL со висока моќност, SU7 Ultra ветува неспоредливи перформанси со моќност од 1330 kW. Дополнително, иновативната LFP хемија на батеријата овозможува брзо полнење, постигнувајќи целосно полнење за помалку од 12 минути.
Што се однесува до дизајнот, возилото ја нагласува брзината и безбедноста, со високи перформанси на сопирачките клешти на AP Racing и моторното сопирање наназад кои овозможуваат сила на забавување што надминува 2,36 G. SU7 Ultra забрзува од 0 до 60 mph за само 1,97 секунди, достигнувајќи максимална брзина од 217 mph.
Аеродинамиката игра клучна улога во перформансите на SU7 Ultra, со тоа што автомобилот се одликува со целосно каросерија од јаглеродни влакна, масивно задно крило и дополнителни предни отвори, зголемувајќи ја надолната сила и стабилноста. И покрај зголемените димензии и тежината од нешто повеќе од 1,8 тони, автомобилот одржува елегантен и аеродинамичен профил.
Xiaomi испорача над 10.000 SU7 EV, откако официјално го лансираше возилото во март. Компанијата објави дека добила речиси 89.000 преднарачки за EV за помалку од 24 часа, а во мај, Xiaomi ги објави плановите да ја зголеми целта за испорака на SU7 за околу 20 проценти.
Компанијата минатиот месец се префрли на распоред за производство со две смени за SU7 во својата фабрика во областа Јижуанг во Пекинг. Xiaomi објави дека фабриката може да произведува по еден SU7 на секои 76 секунди, што е еднакво на околу 40 единици на секој час.