ПОВЕЌЕ

    ПИЛОТИТЕ ВИ СЕ ПРЕМОРЕНИ, СЛАБА ВИ Е ОБУКАТА: Предупредување до Ер Индија од регулаторот за цивилно воздухопловство, по несреќата во Ахмедабад

    Време зa читање: 3 минути

    Генералниот директорат за цивилно воздухопловство (DGCA) издал строго предупредување до Air India, заканувајќи се со мерки за спроведување поради наводни прекршувања на безбедноста, особено во врска со управувањето со заморот на екипажот и протоколите за обука, објави новинската агенција Ројтерс.

    Според извештајот, во своето известување, DGCA изразил сериозна загриженост за „системските проблеми“ на Air India во следењето на усогласеноста, планирањето на екипажот и управувањето со обуката. Во известувањата се наведуваат 29 прекршувања, вклучувајќи пилотите кои не добиле задолжителен одмор, лошо почитување на барањата за обука на симулаторот, недостаток на обука за аеродром на голема надморска височина и летање на меѓународни линии со недоволен кабински персонал.

    „И покрај повторените предупредувања и мерки за спроведување на непочитување во минатото, системските проблеми поврзани со следењето на усогласеноста, планирањето на екипажот и управувањето со обуката остануваат нерешени“, пишува во едно од известувањата.

    „Повторувањето на ваквите прекршувања укажува на неуспех во воспоставувањето и спроведувањето на ефикасни контролни механизми“, се додава во него.

    Ова доаѓа откако авиокомпанијата сама ги пријавила проблемите до DGCA откако авион со 242 патници се урна во Ахмедабад.

    Во меѓувреме, Ер Индија во соопштението изјави дека известувањата се однесуваат на доброволни објавувања направени во текот на изминатата година и дека ќе одговорат на регулаторот. „Остануваме посветени на безбедноста на нашиот екипаж и патници“, се вели во соопштението.

    Ер Индија е под интензивен надзор по несреќата во Ахмедабад, што беше најголемата авијациска катастрофа во светот во последните десет години.

    Прелиминарниот извештај покажа дека прекинувачите за контрола на горивото не функционирале по полетувањето. Едниот пилот го прашал другиот зошто го исклучил горивото и добил одговор дека не го сторил тоа, се вели во извештајот.

    Кога беше објавен прелиминарниот извештај за падот на летот 171 на Ер Индија – во кој загинаа 260 луѓе во јуни – многумина се надеваа дека тоа ќе донесе некаков заклучок.

    Наместо тоа, извештајот од 15 страници дополнително ги разгоре шпекулациите. Бидејќи, и покрај одмерениот тон на извештајот, еден детаљ продолжува да ги прогонува истражителите, аналитичарите за воздухопловство и јавноста. Имено, само неколку секунди по полетувањето, двата прекинувачи за контрола на горивото на 12-годишниот Боинг 787 нагло се префрлиле на „ИСКЛУЧЕНО“, со што се намали горивото до моторите и се предизвика целосен губиток на моќност – чекор што нормално се прави само по слетувањето.

    Снимката од пилотската кабина го снима едниот пилот како го прашува другиот зошто „го прекинал снабдувањето“, на што лицето одговара дека не го прекинал. Снимката не разјаснува кој што рекол. Во времето на полетувањето, копилотот го управувал авионот додека капетанот го набљудувал.

    Прекинувачите биле вратени во нивната нормална положба во лет, активирајќи го автоматското повторно палење на моторот. Но, во моментот на несреќата, едниот мотор ја враќал моќта, додека другиот се активирал, но сè уште не ја вратил моќноста. Авионот бил во воздух помалку од една минута пред да се урне во населба во западниот индиски град Ахмедабад.

    По прелиминарниот извештај се појавија неколку шпекулативни теории, а целосен извештај за причините за несреќата се очекува за околу една година.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично