Се чини дека е во тек ребрендирањето на Твитер од страна на Илон Маск. Во серијата твитови доцна навечер во саботата, Маск сподели дека познатото лого и име на птица на компанијата наскоро повеќе нема да ги има. Компанијата, се чини, едноставно ќе биде позната како „Х“.
„И наскоро ќе се поздравиме со брендот на Твитер и, постепено, со сите птици“, напиша тој на Твитер. Тој подоцна во простор на Твитер рече дека логото на Твитер ќе биде сменето во недела. „Тоа требаше да се направи одамна, извинете што траеше толку долго“, рече тој.
Подоцна истата вечер, тој наводно им испратил е-пошта на вработените за промената. Според Зои Шифер од Платформер, Маск му испратил е-пошта на персоналот велејќи дека компанијата ќе стане X и дека неговата белешка „е последната е-пошта што некогаш ќе ја испрати од е-пошта на Твитер“.
Твитер не одговори веднаш на барањето за коментар.
Одамна е познато дека Маск го фаворизира брендирањето „Х“. Банкарскиот стартап што тој го основаше во 1999 година се викаше x.com, а неговиот неодамна објавен аи потфат се вика xAI. И холдинг-компанијата на Твитер беше уништена во X Corp во април. Маск исто така зборуваше за тоа како X ќе му помогне на Твитер да стане „апликација за сè“. Иако Маск понуди неколку специфики за оваа визија, многумина веруваат дека тој упатува на апликации како WeChat, најпопуларната апликација во Кина што луѓето ја користат за голем број секојдневни активности, како што се плаќања и купување, покрај социјалните мрежи.
Инаку, веб-страницата на Твитер вели дека неговото лого, кое прикажува сина птица, е „нашето најпрепознатливо богатство“. „Затоа сме толку заштитнички настроени кон тоа“, се додава.
Фирмата привремено го замени логото во април со кучето Shiba Inu на Dogecoin, помагајќи да се поттикне порастот на пазарната вредност на мем-монетата. Маск подоцна беше обвинет за инсајдерско тргување од група инвеститори на Dogecoin, кои тврдеа дека тој профитирал од зголемувањето на вредноста на Dogecoin.
Компанијата беше критикувана од корисниците и маркетерите кога Маск објави претходно овој месец дека ќе има ограничување на тоа колку твитови дневно можат да читаат различни сопственици на сметки. Дневните ограничувања помогнаа во растот на ривалската услуга Threads во сопственост на Мета, која имаше повеќе од 100 милиони регистрирани за пет дена од лансирањето.
Најновата компликација на Твитер беше тужбата поднесена во вторникот во која се тврди дека фирмата им должи најмалку 500 милиони долари отпремнина на поранешните вработени.
Откако Маск го купи, компанијата отпушти повеќе од половина од својата работна сила.
Сепак, официјалното напуштање на брендот Твитер може да биде ризичен потег за Маск. Компанијата веќе се соочува со егзодус на огласувачи што резултираше со губење на повеќе од половина од приходите на компанијата од реклами. Ребрендирањето може дополнително да ги отуѓи огласувачите. Во исто време, Маск можеби се обложува дека новото име и идентитет би можеле да ѝ помогнат на компанијата да ги отфрли врските со своето поранешно раководство и одлуките донесени под нив, за кои тој беше длабоко критичен.