На 27 ноември 2023 година, 59-те членови на жирито за Европски автомобил на годината (COTY), претставувајќи 22 земји од целиот континент, го избраа новиот PEUGEOT E-3008 од 28 модели од потесниот избор за да им се придружат на последните седум кандидати за главната награда. Ова е 7-ми пат во последните 10 години модел на PEUGEOT да биде избран за финалист.
Наградата COTY е најпосакуваната во автомобилската индустрија. Нејзините 59 судии потекнуваат од 22 европски земји. Секој од нив ги избра своите 7 финалисти во првичното гласање од долгата листа од 28 кандидати. Можете да ја погледнете листата на кандидати и финалисти на веб-страницата за Автомобил на годината: https://www.caroftheyear.org/
Нема категории, поделби или класи. Може да има само еден победник на Автомобил на годината, а победникот на изданието за 2024 година ќе биде објавен на 26-ти февруари во Женева (Швајцарија).
PEUGEOT го трансформираше 3008, издигнувајќи го на сосема ново ниво во однос на дизајнот, уживањето во возењето и додаде водечки електрични перформанси за да го создаде новиот E-3008:
• ПРИВЛЕЧНОСТ на fastback SUV со повторно измислен и ефикасен дизајн.
• ЕМОЦИЈА предизвикана од новиот Panoramic i-Cockpit® кој го подигнува уживањето во возењето на сосема ново ниво.
• ИЗВОНРЕДНОСТ што ги комбинира перформансите и целосно електричен опсег до 700 km, благодарение на новата STLA-Medium платформа од Stellantis.
Е-3008 сега е во третата генерација и во секоја генерација добива различна форма. Започна како MPV, стана кросовер и сега, според Peugeot, е фастбек.
Паркиран рамо до рамо со автомобилот од втората генерација, се појавува како позитивна и стилска еволуција, паметен изглед и премиум и со одлични пропорции.
Е-3008 има внатрешност со вистински стил и многу високи нивоа на воочен квалитет. Нема хром и минимална кожа, но наместо тоа има многу убави ткаенини и алуминиумски облоги. Тоа е, исто така, една од најдобрите употреби на внатрешното осветлување што сум ја видел, при што ткаенините на контролната табла се осветлени и боите се менуваат во зависност од тоа кој од режимите на возење еко, нормален или спортски е избран. Воопшто не е трик и е клучен дел од квалитетниот изглед и чувството на ентериерот. Зборот „привлечност“ го користи Peugeot во секоја друга реченица за да ги опише автомобилот и марката, и додека тоа е малку дебело, разбирам што значат.
Технологијата е нова и внатре, i-Cockpit на Peugeot – во основа мал волан што може да ви го блокира погледот на дисплејот на возачот ако го немате тркалото во скутот – сега еволуираше во она што Peugeot го нарекува панорамски i-Cockpit. Ова го задржува мал воланот, но дисплеите се поместуваат на врвот на контролната табла и можете да го видите непречено, иако пониските возачи може да сметаат дека неговата висока монтажа им го замаглува погледот на дел од патот. Панорамскиот i-Cockpit има дисплеј од 21 инчи кој беспрекорно комбинира два екрани: еден за возачот од левата страна и екран на допир надесно за инфозабава. На дисплејот му недостасува малку благодат и тегли во однос на квалитетот на другите материјали, а графиките на него се чувствуваат како да им треба ажурирање. Scenic е многу помазен визуелно со приказот на екранот.
Со новиот E-3008, PEUGEOT се приклучи на ексклузивната листа на финалисти за наградата Европски автомобил на годината по 7-ми пат од 2013 година. Новиот 408 беше избран на крајот на 2022 година, 308 на крајот на 2021 година, 208 на крајот на 2019 година (победник во 2020 година), 508 (Хечбек и SW) на крајот на 2018 година, 3008 на крајот на 2016 година (победник во 2017 година) и претходната генерација 308 (Хечбек и SW) на крајот од 2013 година (победник во 2014 година).
Новиот PEUGEOT E-3008, Electric Fastback SUV на следното ниво, е надграден благодарение на сосема новата платформа STLA-Medium на Stellantis која дебитира со PEUGEOT E-3008. Оваа иновативна платформа е дизајнирана да биде најдобра во класата за критериумите најважни за клиентите: опсег (до 700 km), време на полнење (100 km за 10 минути), задоволство во возењето, перформанси, ефикасност на дизајнот (помалку од 14 kWh / 100km) и поврзаните услуги (Планер на патувања, паметно полнење, функции на далечинскиот управувач и ажурирања „Over-The-Air“).
Новиот PEUGEOT Panoramic i-Cockpit® го подобрува уживањето во возењето со спектакуларен заоблен лебдечки HD екран од 21 инчи кој ги спојува head-up дисплејот и централниот екран на допир.
Новиот PEUGEOT E-3008 ќе се произведува исклучиво во фабриката во Сошо во Франција. Веќе е достапен за нарачка во многу европски земји и ќе биде пуштен во продажба на почетокот на 2024 година.