Боинг во вторникот објави дека испораките на нови авиони скокнале во март, помогната од враќањето на долготрајниот 787 Dreamliner, бидејќи американскиот производител на авиони го надмина европскиот конкурент Ербас и во испораките и во новите нарачки.
Боинг соопшти дека минатиот месец испорача 64 комерцијални авиони, што е речиси совпаѓање со збирниот износ од јануари и февруари. Седум беа авиони 787, кои Боинг беше блокиран да ги испраќа до авиокомпаниите неколку недели додека американските регулатори ги разгледуваа прашањата за пломбите под притисок во предниот дел на авионите.
Боинг со седиште во Арлингтон, Вирџинија беше принуден неколку пати да запре испораки на 787 во последните две години поради проблеми со производството и регулативата, а минатата недела Федералната управа за авијација предложи авиокомпаниите да ги проверат нивните 787 за протекување на тоалетот што може да дозволи вода да навлезе во електронските опрема.
Најголемиот дел од испораките во март – 52 од нив – го вклучуваа помалиот авион 737 Max, вклучувајќи по 12 за Southwest Airlines и United Airlines. Испораките се важен извор на готовина за Боинг, кој се обидува да се врати откако изгуби повеќе од 5 милијарди долари минатата година.
Ербас објави 61 испораки минатиот месец, со што вкупниот број за годината достигна 127, речиси сите во неговото семејство А320 кое се натпреварува со Боинг 737.
Боинг соопшти дека земал нови нарачки за 60 авиони, но нарачките за 22 други биле откажани, што довело до нето добивка од 38 во март. Најголемиот дел вклучуваше претходно обелоденета нарачка од 21 Max авиони од Japan Airlines.
Ербас прими нарачки за 20 авиони во март, но уште два беа откажани.