Извршниот директор на Mondelez International Inc Дирк Ван де Пут во интервју за Reuters Newsmaker во вторникот рече дека производителот на колачиња Oreo решил да ги повлече своите реклами од Twitter откако шефот на Tesla Inc Илон Маск ја купи страницата на социјалните медиуми. „Она што го видовме неодамна откако беше објавена промената на Твитер, е значително зголемена количината на говор на омраза“, рече Ван де Пут. „Почувствувавме дека постои ризик дека нашето рекламирање ќе се појави покрај погрешни пораки. Како последица на тоа, решивме да направиме пауза додека тој ризик не биде што е можно помал“, рече тој.
Твитер минатата недела отпушти половина од својата работна сила бидејќи огласувачите ги намалија трошоците поради загриженоста за умереноста на содржината. Производителите на автомобили, General Mills Inc и United Airlines Holdings Inc се меѓу компаниите кои ги прекинуваат рекламите.
Твитер, кој загуби многу членови на својот комуникациски тим, не одговори веднаш на барањето за коментар.
Ван де Пут додаде дека Mondelez, кој прави чоколади Cadbury и Milka, го очекува силна празнична сезона. Потрошувачката во Европа, најголемиот пазар на Mondelez, во моментов е она што најмногу го загрижува, додаде тој.