ПОВЕЌЕ

    Опаѓа интересот за купување на роботи кај американските компании

    Време зa читање: 2 минути

    Северноамериканските компании нарачале значително помалку роботи во 2023 година, ставајќи крај на петгодишниот бум во услови на забавување на економијата и повисоки каматни стапки што го отежнуваат набавката на софистицирани машини, покажа истражувањето. „Кога економијата не е одлична, полесно е да се одложи купувањето“, рече Џеф Бурнштајн, претседател на здружението роботи за следење нарачки А3.

    Компаниите купиле 31.159 роботи минатата година, 30 отсто помалку отколку во 2022 година, пресмета А3. Процентуалниот пад е најголем од 2006 година, открија тие.

    Намалена е побарувачката кај компаниите поврзани со автомобилската индустрија, кои лани заземаа околу половина од пазарот на роботи, но и во секторите за преработка на храна и метал.

    Во четвртиот квартал, производителите на роботи забележале 7.683 нарачки, осум отсто помалку отколку во истиот период во 2022 година.

    Universal Robots, дански производител на мали флексибилни роботи, неодамна објави дека неговиот приход во 2023 година ќе се намали за седум проценти на 304 милиони долари.

    2022 РЕКОРДНА ГОДИНА ЗА РОБОТИКАТА

    Продажбата беше попречена минатата година поради грижите за лошата економија и вишокот залихи создаден од пандемијата Ковид-19, кога продажбата на роботи порасна додека производителите бараа решение за недостигот на работна сила. 2022 година беше рекордна по бројот на нарачки, покажуваат податоците на А3.

    Забавувањето на побарувачката во 2023 година се совпадна со најавата на некои производители за развој на понапредни верзии на машините.

    Така, стартапот за роботика „Figure“ во јануари објави дека склучил партнерство со германското BMW што треба да резултира со распоредување на хуманоидни роботи во фабриката за автомобили на BMW во Јужна Каролина. Хуманоидни роботи се развиваат и од производителот на електрични возила Tesla.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично