ПОВЕЌЕ

    Очи в очи со „Golden Era“ изданието на Bugatti Chiron Super Sport

    Време зa читање: 4 минути

    Bugatti ја објави новата еднократна верзија на Chiron Super Sport наречена Златна ера.

    Како што очекувате, оваа креација нарачана е исечена и испрскана (барем делумно) во длабока металик златна боја. Но, ѓаволот е во деталите, бидејќи конкретната каросерија на Chiron е опкружена со скици од историјата на брендот.

    На страната на возачот, 19 скици, вклучувајќи ги EB110, Veyron и Chiron; на страната на патникот, наследството на Bugatti е истражено со скици на модели како Type 57 SC Atlantic и Type 41 Royale. Во суштина, овој Chiron Super Sport е тркалачка автомобилска галерија со слики.

    „Од самиот почеток ни беше многу јасно дека можеме да постигнеме автентичен финиш за овие скици само ако всушност ги користиме моливите што ги користиме за скицирање на хартија“, вели шефот на дизајнот на Bugatti, Ахим Аншеидт; „Сè друго би резултирало со нешто што изгледа лажно или низок квалитет. Затоа моравме да најдеме процес кој ќе ни овозможи да користиме моливи и да ги правиме сите скици со рака, директно на бојата. Бугати вели дека новиот сопственик ќе ја заврши церемонијата на предавање на Неделата на автомобили во Монтереј во 2023 година.

    Bugatti Chiron Noire Edition

    Ако обичниот Chiron не е доволно евокативен или ексклузивен, тогаш имате среќа, бидејќи Bugatti ги претстави своите нови Chiron Noire изданија, инспирирани од La Voiture Noire еднократно. Обложувачите со длабок џеб можат да изберат од моделите Sportive или Elegance,  одобрено од Ronseal за поубав спортски изглед или повоздржана, елегантна атмосфера.

    Новиот Bugatti Chiron Noire Sportive ги изложи јаглеродните влакна со мат црн финиш; Речиси сите видливи светли работи се анодизирани и црни – и тоа продолжува внатре во кабината. Моќта има корист од црните уметности, исто така – издигнувајќи до 1480 КС и 1180 фунти стапки вртежен момент од 8,0-литарскиот W16. Chiron Noire Elegance ја заменува црната боја со полиберално испрскани детали од полиран алуминиум.

    Само 20 црни вакви бубачки ќе бидат продадени од вториот квартал на 2020 година, по цена од 3 милиони евра плус локални даноци. И сето тоа спакувано со „рекордните“ 490 километри на час?

    Bugatti ја проби бариерата од 482 километри на час со специјално подготвен Chiron, тврдејќи дека „прототипот на речиси производствен дериват“ постигнал 490,4 kmh – што е светски рекорд.

    Или, барем, тоа е она што Бугати постојано им го кажува на сите; иако нема сомнеж дека автомобилот тргна толку брзо, тестот беше извршен само во една насока и автомобилот беше значително изменет. Следствено, тоа не е доволно за формален наслов на рекорд.

    Засега, Koenigsegg Agera RS го задржува рекордот на најбрзиот сериски автомобил во светот со просек од 447 километри на час.

    Без разлика, тоа е извонредно достигнување – и никаков подвиг да се вози автомобил со такви брзини. Автомобилот го возеше Британецот Енди Валас, кој исто така постави рекорди за брзина на производство со McLaren F1 и Jaguar XJ220 во извонредната кариера на брзо возење.

    Тоа не беше само случај на брза цртичка, ниту кога станува збор за поставување на репер брзина. На пример, на Chiron му требаа околу 43 секунди да се искачи само од 321 км на час до 482 км на час. Многу земја е покриена во тоа време, а не сето тоа пловело.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично