Новиот Peugeot e-408 обезбедува опсег од 280 милји, технологија за вештачка интелигенција и гаранција до осум години… Во продажба ќе биде од почетокот на 2025 година, а ќе чини 36.700 фунти.
Целосното коло е од суштинско значење за секој електричен систем да работи – и сега Peugeot го комплетираше своето коло на електрични автомобили со Peugeot e-408.
Фактот дека тоа е последниот модел „e“ што треба да биде лансиран можеби е затоа што овој делумно SUV, делумно купе автомобил е најнеобичниот модел во гамата на Peugeot. Но, бидејќи е-408 е толку необичен, му е дозволено на производителот на автомобили да ги прави работите малку поинаку.
Е-408 користи нова технологија за која се вели дека ја прави батеријата по „енергетски погуста“ – т.е. способна да складира повеќе енергија на помалку физички простор. Плус, неговото меѓуоскино растојание (растојанието помеѓу предните и задните тркала) е подолго отколку кај хечбекот Peugeot e-308 , што прави повеќе простор за батеријата.
Како резултат на тоа, батеријата има употреблив капацитет од 58,2 kWh – повеќе од 51 kWh на e-308. Неговиот официјален опсег е 280 милји – 23 милји повеќе од e-308.
E-408 го користи истиот мотор со 210 КС како и e-3008, така што се очекуваат слични перформанси. Тоа веројатно значи 0-62 милји на час од околу 8,5 до 9,0 секунди.
Иако неговата позиција во опсегот на Peugeot е малку комплицирана, самиот автомобил не е. Целосно електричниот модел се наоѓа покрај обичниот Peugeot 408 , кој е достапен како бензински модел или како пар plug-in хибриди ( PHEV ).
Освен некои нови ознаки, надворешниот дизајн не е променет, иако електричниот 408 доби мали измени одоздола за да помогне во подобрувањето на неговата аеродинамика – и како резултат на ефикасноста. Дополнителни придобивки во ефикасноста доаѓаат од три нивоа на регенерација на сопирачките, со две поагресивни поставки кои можат да ги осветлат стоп светлата.
Е-408 може да прифати брзо полнење до 120 kW. Тоа е многу побавно од електричните автомобили со најбрзо полнење и пониска стапка од Hyundai Ioniq 6 или Skoda Enyaq, но овозможува полнење од 20-80% за нешто повеќе од половина час. Со максимална брзина на полнење, ќе бидат потребни нешто повеќе од 10 минути за да се додадат 62 милји досег.
Може да прифати до 11 kW од домашно ѕидно сандаче, иако поврзувањата во повеќето домови во ОК го ограничуваат полнењето на ѕидното сандаче на 7 kW. Peugeot вклучува ѕидна кутија со e-408.