Наскоро, ќе можете да го полните вашето Lamborghini на струја. Затворајќи половина век V12 автомобили со бензински уште од најраните модели на марката, дизајнерот на луксузни спортски автомобили Ламборџини го претстави својот прв суперавтомобил со приклучок за полнење.
Lamborghini Revuelto е plug-in хибрид и, иако сè уште има V12 бензински мотор, има и три електрични мотори. Овие два системи заедно, а шпанското име на автомобилот значи „измешано“, можат да произведат вкупно 1.001 коњски сили, тврди производителот на автомобили.
Автомобилот, чија цена сè уште не е објавена, ќе нуди сензации на возење кои ќе се движат од гласни и силни удари до мазно и тивко предење на машината. Има мени од вкупно 13 различни режими на возење. Возењето со ниски брзини со погон на предните тркала ќе биде целосно електрично, додека агресивното возење на патеката со голема моќност ќе ја користи целата расположлива моќ од моторот V12 и електричните мотори.
Производителот на автомобили, основан во Санта Агата Болоњезе во Италија во 1963 година и сè уште има седиште таму, не се потпира на својата слава: сè во овој автомобил е ново, вклучително и бензинскиот мотор кој е развиен специјално за овој нов автомобил, се вели во соопштението на Lamborghini.
Дури и ориентацијата на моторот во автомобилот е различна. Во минатите модели на Lamborghini V12, почнувајќи од Countach, силата на моторот се испраќаше кон предниот дел на автомобилите, а менувачот беше помеѓу двете седишта. Оттаму, моќта на моторот се пренасочуваше преку вртечките погонски вратила до задните тркала или, во многу понови модели, на сите четири тркала.
Во Revuelto, моторот е насочен кон задниот дел за да направи простор за батериите. Овој необичен аранжман решава една загатка: дозволувајќи му на автомобилот, и покрај додавањето на тешки батерии, да одржува идеална распределба на тежината со 44% од тежината на автомобилот на предните тркала и 56% на задните тркала. Моќта на бензинскиот мотор, заедно со моќноста од еден електричен мотор, оди само на задните тркала на Revuelto преку осумстепен менувач.
Уште два електрични мотора го придвижуваат секое од предните тркала на автомобилот, обезбедувајќи погон на сите тркала. Двата независни мотори на предните тркала, исто така, овозможуваат векторирање на вртежниот момент, со различни количини на сила што се испраќаат до секое предно тркало колку што е потребно за оптимално влегување во кривини и влечење.
Батериите на Reveulto може да се полнат преку приклучок, како електричен автомобил, обезбедувајќи одредена количина чисто електрично возење. Сепак, Lamborghini не кажа колку долго автомобилот може да вози само на батерија.
Штом батериите повеќе нема да имаат доволно енергија за да го возат автомобилот на чисто електрична енергија, тој ќе работи како стандарден хибрид, менувајќи се помеѓу електричната и бензинската енергија – или комбинација од двете – по потреба.
Батериите може да се полнат и при сопирање или со преземање на енергија од бензинскиот мотор на моменти.
За да се заштеди тежина, телото на автомобилот е направено главно од јаглеродни влакна, иако задните структури се направени од алуминиумски легури. Новиот V12 мотор е исто така малку полесен од моторот на суперавтомобилот Aventador што го заменува.
Замената за приклучокот за другиот, поевтин суперавтомобил на Lamborghini, Huracán со V10, ќе биде откриена подоцна. Теренецот на Lamborghini, Urus, исто така ќе стане plug-in хибрид, но, за разлика од суперавтомобилите, нема да биде заменет со сосема нов режим.
Lamborghini сè уште не ја објави цената на Revuelto, но сите овие нови plug-in хибридни модели ќе чинат значително повеќе од моделите што ги заменуваат, изјави извршниот директор Стефан Винкелман. Цените на Lamborghini Aventador, последниот модел на брендот V12, започнаа од околу половина милион долари.
Откако и V12 Revuelto и V10 Huracan ќе влезат во производство, тие ќе бидат изградени на истата производна линија во седиштето на Lamborghini, рече Винкелман. Денес, тие два модели се изградени на посебни производни линии во иста фабричка зграда.
Новите суперавтомобили ќе делат повеќе делови еден со друг отколку денес. Сепак, споделувањето на делови и производствени линии нема да направи малку за да ги надомести зголемените трошоци за префрлување на приклучна хибридна енергија, рече тој.
Теренецот Urus, кој се произведува во многу поголеми количини од суперавтомобилите, ќе продолжи да се произведува во посебна фабрика.
Просторот ослободен со ставање на plug-in хибридните суперавтомобили на една производна линија може да се искористи за изградба на следниот нов модел на Lamborghini, целосно електричен автомобил што се очекува да биде претставен во 2028 година, најави Винкелман. Тој модел ќе биде автомобил со четири седишта, а не традиционален суперавтомобил.
Со оглед на моменталната технологија на батерии, електричен суперавтомобил Lamborghini едноставно не е возможен, рече Винкелман, бидејќи батериите се едноставно премногу тешки.